یک‌شنبه 8 مهر 1403

اولین گل مهاجم جدید اینتر اروپایی بود (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولین گل مهاجم جدید اینتر اروپایی بود (عکس)

الکسیس سانچز که امسال تابستان به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست اولین گلش برای نراتزوری را در چمپیونزلیگ و در بازی امشب مقابل سالزبورگ به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس سانچز در دومین دوره حضورش در اینتر بعد از هفت بازی برای این تیم گلزنی کرد. گلی مهم که امشب در دیدار نراتزوری مقابل سالزبورگ در جوزپه مه‌آتزا به ثمر رسید.

اولین باری که ستاره شیلیایی پیراهن اینتر را به تن کرد به سال 2019 برمی‌گردد. او در تابستان آن سال به صورت قرضی از یونایتد به اینتر پیوست و یک سال بعد قراردادش را دائمی کرد. سانچز به مدت سه فصل با پیراهن اینتر به میدان رفت و برای این تیم 20 گل به ثمر رساند.

او در پایان قراردادش با اینتر در تابستان 2022 راهی مارسی شد اما بعد از یک سال تیم فرانسوی با او تمدید نکرد و سانچز در تابستان امسال به نراتزوری برگشت.

سانچز از شروع فصل در شش بازی برای اینتر به میدان رفت و موفق به گلزنی نشد. اما هفتمین بازی او که امشب در لیگ قهرمانان اروپا مقابل سالزبورگ بود با گلزنی این ستاره اهل شیلی همراه شد.

در دقیقه 19 میختاریان در بیرون از محوطه جریمه سالزبورگ توپ‌گیری کرد و پاسی برای فراتزی ارسال کرد. این هافبک ایتالیایی نتوانست توپ را کنترل کند ولی هر طور بود نگذاشت توپ در اختیار مدافع سالزبورگ قرار بگیرد. توپ مقابل پاهای سانچز قرار گرفت و او با شوتی دقیق دروازه نماینده اتریش را به لرزه درآورد تا اینتر پیش بیفتد.

اولین گل مهاجم جدید اینتر اروپایی بود (عکس) 2
اولین گل مهاجم جدید اینتر اروپایی بود (عکس) 3