یک‌شنبه 1 مهر 1403

اولین یاغی در رختکن رئال: من نباید کم بازی کنم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولین یاغی در رختکن رئال: من نباید کم بازی کنم!

رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند خوسلو، خرید جدید رئال مادرید، بعد از بازی دیشب این تیم مقابل آلمریا با چند بازیکن این تیم درگیری لفظی داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در هفته دوم لالیگا در یک بازی خارج از خانه به مصاف آلمریا رفت و با درخشش جود بلینگام که دو گل به ثمر رساند و یک گل از وینیسیوس موفق شد با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.

با وجود نتیجه شیرینی که رئال در این بازی به دست آورد گزارش‌ها از اسپانیا حاکی است که رختکن رئال در پایان مسابقه دچار تنش شده است. خوسلو، مهاجم اسپانیایی، که امسال تابستان به صورت قرضی از اسپانیول راهی مادرید شده در متن این تنش‌ها حضور داشت و با چند نفر از هم‌تیمی‌هایش درگیری لفظی پیدا کرد.

خوسلو که در بازی هفته اول رئال به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود در بازی دیشب هم در دقیقه 81 به جای جود بلینگام، ستاره اصلی رئال در این بازی، وارد زمین شد.

به نظر می‌رسد خوسلو که گمان می‌کرد در غیاب کریم بنزما که تابستان امسال راهی الاتحاد شده در رئال مادرید با توجه به کمبود مهاجم تخصصی به بازیکنی فیکس تبدیل می‌شود و به میدان رفتن در دقایق پایانی او را عصبانی کرده است.

گزارش‌های در رسانه‌های اسپانیا حاکی است که خوسلو در پایان بازی با آلمریا در رختکن عصبی بوده و با دو نفر از هم‌تیمی‌هیاش، براهیم دیاز و فران گارسیا درگیر شده است.

ناراحتی این مهاجم اسپانیایی از این دو بازیکن رئال به اتفاقاتی برمی‌گشت که در درون زمین رخ داده بود. خوسلو در دقایق اندکی که در زمین حضور داشت در یک صحنه با فریاد از براهیم دیاز و فران گارسیا که مشغول پاسکاری بودند خواست او را در محوطه شش قدم آلمریا دیده و توپ را در اختیارش بگذلارند.

گفته می‌شود خوسلو در رختکن درحالیکه بر سر فران گارسیا و براهیم دیاز فریاد می‌زد به آنها گفت:" اگر وقتی من موفق شدم از یارگیری فشرده حریف خلاص بشوم توپ را به من پاس ندهید بهترین فرصت‌ها از دست می‌رود. اینطوری نمی‌شود بازی کرد". زمانی که گارسیا و دیاز به او پاسخ می‌دهند درگیری لفظی بین این سه بازیکن بالا می‌گیرد.

اولین یاغی در رختکن رئال: من نباید کم بازی کنم! 2