دوشنبه 2 مهر 1403

اولیویه ژیرو اسب تروای میلان در پاریس / به مدافعان گفتم چطور باید امباپه را مهار کنند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولیویه ژیرو اسب تروای میلان در پاریس / به مدافعان گفتم چطور باید امباپه را مهار کنند!

اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی میلان، می‌گوید به هم‌تیمی‌هایش به خصوص مدافعان توصیه‌های کرده که چطور باید مهاجمان پاری سن ژرمن را مهار کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه بازی فردای میلان و پاری سن ژرمن در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی روسونری به همراه سرمربی این تیم استفانو پیولی در نشست خبری شرکت کرد.

ژیرو که در تیم ملی فرانسه سابقه بازی در کنار ستاره‌های اصلی پاری سن ژرمن مثل کیلیان امباپه و عثمان دمبله را دارد می‌گوید به بازیکنان میلان و به خصوص به مدافعان توصیه‌هایی داشته و راه و روش مهار مهاجمان پی‌اس‌جی را به آنها گوشزد کرده است.

اولیویه، تو مهاجمان پی‌اس‌جی را خوب می‌شناسی، به تیم و مربی توصیه‌ای داشتی؟ البته که به هم‌تیمی‌هایم توصیه‌هایی کردم ولی به شما نمی‌گویم (خنده) به خصوص به مدافعان صحبت کردم. من توان تهاجمی پی‌اس‌جی را خوب می‌شناسم.

بازگشت به پارک دو پرنس برای ژیرو چه حسی دارد؟ بازگشت به فرانسه همیشه حس ویژه‌ای است. آخرین بار که آنجا بازی کردم از ناحیه قوزک پا مصدوم شدم ولی خوشحالم که با پیراهن میلان به پاریس برمی‌گردم.

ممکن است فوتبالت را در پاریس تمام کنی؟ این سوال قبلا از من پرسیده شده. من افتخار می‌کنم که در تیمهای بزرگی بازی کرده‌ام. رویای من بازی در لیگ برتر بود ولی از بچگی هوادار سفت و سخت میلان بودم و بازی در این تیم هم برایم رویا بود. در گذشته شاید به این فکر می‌کردم که فوتبالم را در پاریس تمام کنم ولی الان تمام تمرکزم این است که کمک کنم میلان بار دیگر به بزرگترین تیم اروپا تبدیل شود.

اولیویه ژیرو اسب تروای میلان در پاریس / به مدافعان گفتم چطور باید امباپه را مهار کنند! 2