یک‌شنبه 1 مهر 1403

اول در دربی بعد مقابل سیتیزن‌ها / گابریل متخصص گلزنی در بازی‌های بزرگ! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اول در دربی بعد مقابل سیتیزن‌ها / گابریل متخصص گلزنی در بازی‌های بزرگ! (عکس)

آرسنال در وقتهای اضافه نیمه اول گل دوم را توسط گابریل وارد دروازه سیتی کرد تا کامبکی فوق‌العاده رقم بزند.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیدار بزرگ امروز مقابل آرسنال را با حمایت فوق‌العاده هواداران بسیار تهاجمی آغاز کرد. شاگردان پپ پانزده دقیقه فشار حداکثری روی دروازه آرسنال آوردند و توسط ارلینگ هالند به گل رسیدند.

اما بعد از این گل با مصدوم شدن روردی ظاهرا ورق به ضرر سیتی برگشت. کالافیوری با یک ضربه استثنایی و شوتی باورنکردنی گل تساوی را به ثمر رساند اما این پایان نیمه اول نبود.

درحالیکه یک دقیقه از وقتهای تلف‌شده نیمه اول گذشته بود آرسنالی‌ها استادیوم اتحاد را در سکوت فرو بردند. آرسنال صاحب کرنر شده بود و ساکا طبق معمول یک ضربه مواج تماشایی به سمت تیر دوم ارسال کرد.

جالب اینکه پیش از ارسال کرنر کایل واکر که مامور یارگیری با گابریل بود با حرکت دستش چندین بار سعی کرد او را تحریک کرده و تمرکزش را از بین ببرد. ولی گابریل به حرکت درآمد و بالای سر گواردیول به توپ ضربه سر زد تا گل دوم آرسنال به نام او ثبت شود. هفته پیش در جریان پیروزی 1-0 آرسنال مقابل تاتنهام در دربی شمال لندن گابریل روی یک کرنر به شکلی مشابه به گل رسید و حالا در دومین بازی پیاپی مقابل سیتی هم گلزنی کرد.

البته در ادامه وقتهای تلف‌شده آرسنال شاهد اخراج لئاندرو تروسار شد. شاگردان آرتتا با یک یار کمتر در نیمه دوم کار بسیار سختی مقابل تیم پپ خواهند داشت.

اول در دربی بعد مقابل سیتیزن‌ها / گابریل متخصص گلزنی در بازی‌های بزرگ! (عکس) 2
اول در دربی بعد مقابل سیتیزن‌ها / گابریل متخصص گلزنی در بازی‌های بزرگ! (عکس) 3