دوشنبه 2 مهر 1403

اونانا: درگیری‌ام با بروزوویچ ساختگی بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اونانا: درگیری‌ام با بروزوویچ ساختگی بود

آندره اونانا، دروازه‌بان اینتر، ادعا کرد که درگیری‌اش با مارسلو بروزوویچ در تمرینات از قبل هماهنگ شده بود.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در حالی در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ مقابل بنفیکا قرار می‌گیرد که در بازی رفت به لطف ضربه سر نیکولو بارلا و پنالتی روملو لوکاکو 2 بر صفر به به پیروزی رسید و نراتزوری حتی می‌تواند امشب با اختلاف یک گل شکست بخورد و باز هم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

اونانا در آستانه این بازی به اینتر تی وی گفت:"هنوز تمام نشده است، من هیجان زده هستم و آماده هستیم تا کاری را که در بازی رفت شروع کردیم ادامه دهیم. ما اینتر هستیم و این را بازی به بازی تا اینجای فصل در اروپا ثابت کردیم."

اینتر برخلاف سری آ در لیگ قهرمانان در 9 بازی 6 مرتبه دروازه خود را بسته نگه داشته و تنها مقابل بایرن مونیخ و بارسلونا گل خورده است:"کلین شیت مهم است، اما اعتبار آن فقط به من تعلق نمی‌گیرد، بلکه به تمام خط دفاعی می‌رسد. هدف ما این است که امشب دوباره این کار را انجام دهیم."

در تمرین دیروز بین اونانا و مارسلو بروزوویچ درگیری رخ داد. این بازیکن در گفتگو با آمازون پرایم ایتالیا پوزخند زد:"این فقط نمایشی بود که ما اجرا کردیم چون می‌دانستیم دوربین‌ها آنجا هستند. همه چیز خوب است."

اینتر به دلیل استقبال گسترده طرفداران با تاخیر به ورزشگاه سن سیرو رسید. اونانا درباره این موضوع همچنین گفت:"ما حمایت هواداران را در راه رسیدن به استادیوم دیدیم. خیلی مشتاقیم، اهمیت این مسابقه برای تاریخ اینتر را می‌دانیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد."