یک‌شنبه 6 آبان 1403

او از بچگی رئالی است / نادال به خاطر رئال تا صبح گریه کرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
او از بچگی رئالی است / نادال به خاطر رئال تا صبح گریه کرد!

میگل آنخل نادال، عموی رافائل نادال، در مورد علاقه شدید این تنیسور بزرگ به رئال مادرید حرف زد.

به گزارش "ورزش سه"، میگل آنخل نادال زمانی رهبر خط دفاعی بارسلونا بود و بین سال های 1991 تا 1999 برای بارسا بازی کرد. او سال ها برای تیم ملی اسپانیا نیز به میدان رفت و برای هر دو تیم گل هایی خاطره انگیز زد.

با این حال حضور او در بارسا نیز باعث نشد رافائل نادال به این تیم علاقه پیدا کند و از کودکی عاشق رئال مادرید بود. میگل آنخل در این رابطه به آاس گفت: «برادرم یک رئالی متعصب است و کاری کرد پسرش رافا نیز به رئال علاقمند شود. برای او هر سال پیراهن رئال را می خرید و رافا با پیراهن رئال همه جا می رفت. من تازه به بارسا رفته بودم و دو سال متوالی در هفته پایانی قهرمان لالیگا شدیم. رئال هر دو بار بازی آخر را به تنریف باخت و باعث شد جام به ما برسد. یادم است رافا با اینکه بسیار کوچک بود، تا صبح گریه می کرد. او واقعا عاشق رئال است.»

نادال ادامه داد: «در خانواده تعداد رئالی و بارسایی برابر است. زمانی که برای بارسا بازی می کردم، طبعا بیشتر به خاطر من هوادار بارسا بودند ولی حالا معتقدم تقریبا تعدادمان برابر است.»

نادال در مورد شانس قهرمانی لالیگا در فصل جاری گفت: «رئال را تیم قدرتمندی می بینم. آنها بسیار خوب کار کرده اند و یک روحیه عجیب و تاریخی نیز دارند که کمک می کند از یک بازی باخته، برد بسازند. این در ذاتشان است. الان رئال را دارای شانس بیشتری برای قهرمانی مبینم. آنها مربی بزرگی نیز دارند. آنچلوتی را حتی بارسایی ها نیز دوست دارند و معتقدم تمدید او بهترین خبر برای رئالی ها بود. هیچکس مناسبت‌تر از او برای هدایت رئال نیست.»

او از بچگی رئالی است / نادال به خاطر رئال تا صبح گریه کرد! 2
او از بچگی رئالی است / نادال به خاطر رئال تا صبح گریه کرد! 3