دوشنبه 9 مهر 1403

او به لوئیس انریکه قول داده بود / الخلیفی برای بازگشت دمبله پادرمیانی نمی‌کند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
او به لوئیس انریکه قول داده بود / الخلیفی برای بازگشت دمبله پادرمیانی نمی‌کند

ناصر الخلیفی از تصمیم لوئیس انریکه برای کنار گذاشتن عثمان دمبله، به دلایل انضباطی، حمایت می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، خط خوردن نام عثمان دمبله از فهرست پاری سن ژرمن به مهمترین خبر امروز فوتبال فرانسه تبدیل شده است. انریکه به دلیل درگیری لفظی‌ای که با دمبله داشت او را از تیم کنار گذاشت و او برای بازی مقابل آرسنال با تیم به لندن سفر نکرده است.

کانال پالاس اعلام کرد که لوئیس انریکه از بی‌احترامی دمبله بسیار عصبانی است و بعید است به این زودی شاهد بازگشت ستاره فرانسوی به فهرست تیم باشیم.

از زمان انتشار این خبر هواداران پاری سن ژرمن در شبکه‌های اجتماعی منتظر بودند ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه، پا در میانی کرده و با صحبت‌های جداگانه با انریکه و عثمان دمبله به این تنش پایان بدهد.

اما شبکه کانال پلاس می‌گوید از منابع نزدیک به رئیس پی‌اس‌جی دریافت که الخلیفی از تصمیم لوئیس انریکه صد در صد حمایت کرده و معتقد است تصمیمات انضباطی درون تیمی باید توسط سرمربی گرفته شود و کسی نباید در کار او دخالت کند.

بر اساس این گزارش ناصر الخلیفی نمی‌خواهد با دخالت در جزئیات تیم انریکه را از خود برنجاند. او در تابستان امسال به این سرمربی اسپانیایی قول داده بود که مسئولیت کلیه مسائل درون‌تیمی به عهده او است و مدیریت در کار کادر فنی دخالت نخواهد کرد.

او به لوئیس انریکه قول داده بود / الخلیفی برای بازگشت دمبله پادرمیانی نمی‌کند 2
او به لوئیس انریکه قول داده بود / الخلیفی برای بازگشت دمبله پادرمیانی نمی‌کند 3