سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

او مرد ال‌کلاسیکوهاست / بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
او مرد ال‌کلاسیکوهاست / بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد

جود بلینگام بهترین زمان را برای برگشت به گلزنی انتخاب کرد و با گلزنی در لحظات پایانی سانتیاگو برنابئو را به هوا برد.

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام مدت‌ها با گلزنی‌های پیاپی برای رئال مادرید و رکوردشکنی های متوالی در صدر اخبار سایت‌های ورزشی قرار داشت اما با شروع سال 2024 علیرغم درخشش و تاثیرگذاری در بازی‌ها، در گلزنی ناکام می‌ماند.

پس از دبل برابر خیرونا در 10 فوریه، او دیگر نتوانسته بود در پیراهن رئال گلزنی کند. 6 بازی و صفر گل برای بازیکنی که به گل زدن عادت کرده بود و خوشحالی‌های گل معروفش را در ذهن هواداران حک کرده بود، آمار عجیبی بود.

رئالی‌ها امیدوار بودند در بازی برگشت مقابل منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد او به مسیر گلزنی برگردد اما تاکتیک دفاعی کارلو آنچلوتی خط حمله رئال را کمرنگ کرده بود.

با این حال رئال بدون نیاز به گلزنی بلینگام سیتی را حذف کرد و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. حالا وقت یک دیدار مهم دیگر بود، ال‌کلاسیکوی برگشت.

علاوه‌بر حساسیت‌های ال‌کلاسیکو سه امتیاز بازی تاثیر بسیار زیادی در حرکت رئال به سمت قهرمانی لالیگا می‌گذاشت و بلینگام این موضوع را به خوبی درک کرده بود.

در حالی‌که بازی تا وقت‌های اضافه نیمه دوم با نتیجه مساوی دنبال می‌شد، ارسال لوکاس واسکز که از همه گذشته بود، به همان کسی رسید که هواداران آرزویش را داشتند. بلینگام با یک ضربه محکم و فوق‌العاده دروازه بارسا را فرو ریخت و رئال را به گل سوم رساند.

او که در ال‌کلاسیکوی رفت با دبل مرد اول تیمش شده بود، امشب هم همه توجه‌ها را به خود جلب کرد و توانست با به‌دست آوردن سه امتیاز برای تیمش، به بهترین شکل ممکن به مسیر گلزنی برگردد.

او مرد ال‌کلاسیکوهاست / بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد 2
او مرد ال‌کلاسیکوهاست / بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد 3