دوشنبه 28 خرداد 1403

او همیشه از بارسلونا حرف می‌زد / فن‌نیستلروی فاش کرد: ایسکو هوادار بارسا بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
او همیشه از بارسلونا حرف می‌زد / فن‌نیستلروی فاش کرد: ایسکو هوادار بارسا بود

ستاره هلندی سابق رئال مادرید فاش کرد که ایسکو شیفته بارسلونا بود ولی به او توصیه کرد رئال را انتخاب کند.

به گزارش "ورزش سه"، رود فن‌نیستلروی بین سال های 2006 تا 2010 برای رئال مادرید بازی های درخشانی انجام داد و دو بار متوالی فاتح لالیگا شد.

او عنوان بهترین گلزن لالیگا را نیز به دست آورد. ستاره سابق هلندی در فصل 12-2011 برای مالاگا زیر نظر مانوئل پیگرینی به میدان رفت و در همین باشگاه فوتبال را کنار گذاشت.

فن‌نیستلروی در مالاگا با پدیده آن روزهای فوتبال اسپانیا یعنی ایسکو هم‌تیمی بود و فاش کرد که ایسکو همیشه از بارسا حرف می زد: «من ایسکو را زمانی که خیلی جوان بود می شناسم. یادم است او شیفته بارسا بود و همیشه از این تیم حرف می زد ولی به او می گفتم، اگر می خواهی قهرمان چمپیونزلیگ شوی، باید به رئال بروی و خوشحالم حرف من را گوش کرد. فکر می کنم او با رئال 5 بار لیگ قهرمانان را برد و حرف من کاملا درست بود.»

فن‌نیستلروی ادامه داد: «من برای او از تجربه دوران حضورم در رئال و فضای این باشگاه حرف زدم. هر زمان که فرصت داشتم او را راهنمایی می کردم و فکر می کنم جرقه مربی شدن از همان زمان در من زده شد. بازی های امسال ایسکو در بتیس را دیدم و شگفت زده نشدم چون به خوبی توانایی هاش را می شناسم. خوشحالم او به روزهای خوب خودش برگشت.»

او همیشه از بارسلونا حرف می‌زد / فن‌نیستلروی فاش کرد: ایسکو هوادار بارسا بود 2
او همیشه از بارسلونا حرف می‌زد / فن‌نیستلروی فاش کرد: ایسکو هوادار بارسا بود 3