شنبه 9 تیر 1403

اکثر باشگاه‌ها به تبلیغات محیطی انتقاد ندارند؛/ بهاروند: مدیران پرسپولیس تشریف بیاورند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اکثر باشگاه‌ها به تبلیغات محیطی انتقاد ندارند؛/ بهاروند: مدیران پرسپولیس تشریف بیاورند!

رئیس سازمان لیگ درباره ساز و کار پرداخت حق تبلیغات محیطی به باشگاه‌های لیگ برتری صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ، در حاشیه بازدید از ورزشگاه تختی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: هر هفته ورزشگاه‌ها را رصد می‌کنیم که ببینیم چقدر پیشرفت داشته‌اند. به غیر از ما مسئولان استانداری هم بررسی می‌کنند و هر هفته دو مرتبه جلسه داریم.

او درباره انتقادات باشگاه‌ها از نحوه تبلیغات محیطی لیگ برتر گفت: البته اکثر باشگاه‌ها انتقاد ندارند، اکثر باشگاه‌ها اگر تشریف بیاورید و ببینید، متوجه می‌شوند. مدیران باشگاه‌ها دو، سه ماه یکبار به سازمان لیگ تشریف می‌آورند و پرینت حساب‌شان را می‌گیرند. ما اخیرا هم جلسه داشتیم که توضیح مفصلی در این مورد داده شد. تمامی هیات‌های فوتبال هم در این سهم دارند. تشریف بیاورید و ببینید که هیات‌های فوتبال می‌توانند به سازمان لیگ بیایند و به روز کار خود را انجام دهند. حساب و کتاب سازمان لیگ شفاف است چون درآمد و هزینه آن مشخص است. هیچکس اضافه سهم نمی‌برد و همه سهم‌ها مشخص است.

بهاروند درمورد اعتراض باشگاه پرسپولیس به عدم پرداخت سهمش از تبلیغات محیطی گفت: ببینید پرسپولیس چقدر درآمد دارد. اینطور نیست که همه یکسان پول بگیرند. ببینید در این دستورالعمل جدید آمده که سهم باشگاه‌ها 50 درصد مساوی بین همه تقسیم می‌شود و 50 درصد دوم آن دو قسمت می‌شود که یک قسمت از آن بر اساس رتبه تقسیم می‌شود و یک قسمت هم براساس پخش تلویزیونی است.

"پرسپولیس امسال که قهرمان شده، چقدر به آن تعلق گرفته است؟" بهاروند در پاسخ به این سوال گفت: نمی‌دانم باید از امور مالی سوال کنید، مثل اینکه شما بهتر می‌دانید.

او درباره ادعای مدیران باشگاه پرسپولیس مورد عدم دریافت حق تبلیغات محیطی عنوان کرد: مدیران پرسپولیس تشریف بیاورند، فکر می‌کنم دو هفته پیش تشریف آوردند. رقمی که پرداخت شد را دقیقا یادم نیست. بعضی از باشگاه‌ها به ما بدهکار هستند که اسم نمی‌آوریم. بالاخره هستند و می‌توانند مدارک‌ها را ببینند.

او درباره اعتراض بازیکنان به حق پرداخت سه درصد از قراردادشان به سازمان لیگ گفت: سازمان لیگ این رقم را دریافت نمی‌کند. این حق عضویتی است که بر اساس قانون و اساسنامه فدراسیون فوتبال این را دریافت می‌کند. این قانون است و شما باید از فدراسیون سوال کنید. این یک قانون است و فقط در فدراسیون ایران نیست.

او درباره اینکه سرپرست کمیته مسابقات مشترک است یا خیر، گفت: نه مشترک نیست. شما ببینید چند لیگ داریم. لیگ برتر، لیگ یک، لیگ دو و لیگ سه. در حال حاضر سرپرست مسابقات آقای کشوری‌فرد است.

اکثر باشگاه‌ها به تبلیغات محیطی انتقاد ندارند؛/ بهاروند: مدیران پرسپولیس تشریف بیاورند! 2
اکثر باشگاه‌ها به تبلیغات محیطی انتقاد ندارند؛/ بهاروند: مدیران پرسپولیس تشریف بیاورند! 3