جمعه 5 تیر 1405

اکسیوس: مذاکره عراقچی با سه وزیر اروپایی بی‌نتیجه ماند / عراقچی گفت که ذخایر اورانیوم 60 درصدی زیر آوار دفن شده و قابل بازیابی نیست

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع

اکسیوس نوشت: تماس وزرای خارجه سه کشور اروپایی با عراقچی هیچ پیشرفتی به همراه نداشت / وزیر خارجه ایران در ابتدای مذاکرات سخنانی تند بیان کرد / پس از واکنش سه کشور اروپایی، عراقچی اندکی گشایش نسبت به تمدید اسنپ‌بک نشان داد / درباره ذخایر اورانیوم 60 درصد غنی‌شده هم، عراقچی روشن کرد که این ذخایر زیر آوار دفن شده و راه واقعی برای بیرون آوردن آن وجود ندارد