چهارشنبه 28 شهریور 1403

اگر مسئولین پای کار نیایند، من می‌روم؛/ اسطوره ملوان و تهدید مسئولان چوکا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اگر مسئولین پای کار نیایند، من می‌روم؛/ اسطوره ملوان و تهدید مسئولان چوکا

قصد تهدید یا بازار گرمی ندارم و اهل قهر کردن هم نیستم، اما اگر مسئولین پای کار نیایند من هم می‌روم.

به گزارش "ورزش سه"، پژمان نوری سرمربی تیم چوکای تالش در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" در خصوص مشکلات این تیم پر هوادار شمالی گلایه‌هایی را مطرح کرد و از مسئولین شهرستان تالش و استان گیلان خواست تا برای موفقیت این تیم پای کار بیایند.

سرمربی جوان چوکای تالش با اشاره به اینکه تیم خوبی برای شرکت در مسابقات مهیا شده است، گفت: من به کار کردن در شرایط سخت عادت دارم و نمی‌خواهم بهانه بیاورم، در سخت‌ترین شرایط مسئولیت مدیریت باشگاه ملوان را پذیرفتم و پس از صعود این تیم به لیگ برتر و به ثبات رسیدن وضعیت باشگاه تصمیم گرفتم کار مربیگری را شروع کنم.

او ادامه داد: با همه این اوصاف ادامه همکاری با چوکا در این شرایط را صلاح نمی‌دانم و نمی‌خواهم به هر قیمتی بمانم و با حضورم به هواداران چوکا خیانت کنم.

نوری با تقدیر از حمایت‌های تفریشیان افزود: اگر تا اینجای کار توانستیم شرایط را کنترل کنیم و تیم خوبی ببندیم قطعا با حمایت‌های مهندس تفریشیان بوده اما باید واقع‌بین باشیم و نمی‌توانیم تمام هزینه‌ها را به ایشان متحمل کنیم. متاسفانه فوتبال ایران زیان‌ده است و افرادی مانند مهندس تفریشیان یا مهندس پوررشید که در این فوتبال هزینه می‌کنند جز تزریق امید و نشاط به جامعه و جوانان دستاورد دیگری نخواهند داشت.

پژمان نوری در پایان گفت: قصد تهدید یا بازار گرمی ندارم و اهل قهر کردن هم نیستم، اما اگر مسئولین پای کار نیایند من هم می‌روم تا متولیان این شهرستان و استان خودشان پاسخگوی این هواداران نگران باشند.