چهارشنبه 4 مهر 1403

اگر مسی و نیمار در پاری سن ژرمن می‌ماندند، هرگز به این تیم نمی‌رفتم!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
اگر مسی و نیمار در پاری سن ژرمن می‌ماندند، هرگز به این تیم نمی‌رفتم!

اظهارات انریکه مورد توجه علاقمندان به فوتبال قرار گرفته‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مستند جدیدی که از لوئیز انریکه ساخته شده، لحظات شگفت‌انگیز و غیرمنتظره‌ای را به نمایش می‌گذارد. در این مستند، جنبه‌ای از زندگی این مربی را می‌بینیم که تاکنون دیده نشده بود؛ یک چهره شخصی و خانوادگی‌تر که به ما کمک می‌کند تا این شخصیت را بهتر بشناسیم. علاوه بر این، اعترافات مختلفی در این سریال وجود دارد که دلایل اقدامات او در ماه‌های اخیر و نحوه مواجهه او با شرایط مختلف زندگی‌اش را توضیح می‌دهد.

قسمت اول این مستند با معرفی انریکه به عنوان سرمربی پاری سن ژرمن آغاز می‌شود و سپس به بررسی دقیق‌تر ورود او به این باشگاه فرانسوی می‌پردازد. انریکه توضیح می‌دهد که به دلیل سیاست‌های نقل و انتقالات باشگاه، پاریس هرگز یکی از گزینه‌های او نبوده است و حتی اعتراف می‌کند که:

اگر مسی، نیمار در پاریس بودند، من هرگز به این تیم نمی‌رفتم.

در طول نمایش مستند، اهمیت‌دادن لوئیز انریکه دادن به کل بازیکنان و لزوم یکپارچگی تیم به وضوح دیده می‌شود. این موضوع در تعاملات او با کیلیان امباپه به چشم می‌آید که در آن، انریکه اهمیت نقش دفاعی امباپه در بازی را برای او توضیح می‌دهد. انریکه در این‌باره می‌گوید:

اگر حضور بهترین بازیکن دنیا به تنهایی برای قهرمان‌شدن یک تیم کافی بود، پاری سن ژرمن تا الان هشت قهرمانی لیگ قهرمانان داشت، اما حالا می‌بینید که حتی یک بار هم قهرمان نشده‌است.

واقعیت این است که بلافاصله پس از حضور انریکه در پاریس، نیمار و وراتی تیم را ترک کردند. علاوه بر این، نحوه جذب بازیکن در این باشگاه به طور کامل تغییر کرده است. مدتی است که پاریس به جای خرید ستاره‌های بزرگ، به دنبال بازیکنانی جوان و آینده‌دار یا بازیکنانی با مشخصات متواضع‌تر است. با این حال، پاریس همچنان یکی از تیم‌هایی است که بیشترین هزینه را در نقل و انتقالات انجام می‌دهد (ششمین تیم در تابستان امسال)، اما با فلسفه‌ای کاملاً متفاوت نسبت به گذشته.

257 251

کد خبر 1962539