جمعه 30 شهریور 1403

ایتالیانو فصل بعد در چمپیونزلیگ / رسمی: سرمربی اخراجی فیورنتینا جانشین موتا شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ایتالیانو فصل بعد در چمپیونزلیگ / رسمی: سرمربی اخراجی فیورنتینا جانشین موتا شد

بولونیا، پدیده فصل گذشته سری آ، رسما وینچنزو ایتالیانو سرمربی فصل گذشته فیورنتینا را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بولونیا که فصل گذشته با هدایت تیاگو موتا به پدیده سری آ تبدیل شد و بر خلاف انتظار موفق شد سهمیه چمپیونزلیگ کسب کند رسما اعلام کرد وینچنزو ایتالیانو سرمربی سابق فیورنتینا که اخیرا از این تیم جدا شده بود را به خدمت گرفته است.

ایتالیانو با بولونیا قراردادی دو ساله امضا کرد تا در استادیو دال‌آرا جانشین تیاگو موتا شود. در بیانیه رسمی بولونیا آمده است:" به این وسیله وینچنزو ایتالیانو به عنوان سرمربی جدید تیم مردان باشگاه اعلام می‌شود. او با باشگاه قراردادی امضا کرد که تا 30 ژوئن 2026 اعتبار دارد. او در گذشته یک صعود از سری C و یک صعود از سری B به سری آ را تجربه کرده و تیم سابقش فیورنتینا را دو بار به فینال لیگ کنفرانس اروپا رسانده است. او همچنین با آن تیم به فینال جام حذفی ایتالیا رسیده است. ایتالیانو هفته آینده اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی بولونیا را برگزار می‌کند".

ایتالیانو در روزهای گذشته بعد از بازی عقب‌مانده تیمش فیورنتینا مقابل آتالانتا از این تیم جدا شد و فیورنتینا بلافاصله رافائله پالادینو از مونزا را جانشین او کرد.

تیاگو موتا که فصل گذشته با بولونیا فصلی تاریخی را پشت سر گذاشت در پایان فصل از این تیم جدا شد و انتظار می‌رود در روزهای آینده رسما به عنوان سرمربی یوونتوس معرفی شود.

ایتالیانو فصل بعد در چمپیونزلیگ / رسمی: سرمربی اخراجی فیورنتینا جانشین موتا شد 2
ایتالیانو فصل بعد در چمپیونزلیگ / رسمی: سرمربی اخراجی فیورنتینا جانشین موتا شد 3