پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

ایثار شهدا ضامن استقلال و یکپارچگی ملی است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ایثار شهدا ضامن استقلال و یکپارچگی ملی است

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان کشوری و فرمانده ناحیه شهرستان زابل با خانواده شهید مدافع امنیت محمدامین آب درشکر دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون؛ سردار عوضعلی فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، عیسی مالمیر مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج و موسی سنچولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل با خانواده شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکر که در ناآرامی های مهرماه زاهدان به شهادت رسیده بود دیدار کردند. حجت الاسلام حسینی، نماینده ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج دراین دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فداکاری ها و رشادت های شهدا عنوان کرد: ایثار و جانفشانی شهدا ضامن استقلال، آزادی و یکپارچگی ملی است و برای احیای اسلام و حفظ آن بزرگانی چون شخصیت اباعبدالله الحسین علیه السلام شهید و قربانی شدند. وی افزود: مرد میدان بودن یعنی همچون شهید محمدامین در این سنگر حاضر و مظلومانه شهید شدن در سنگر ماندن وسنگر را خالی نکردن، بی‌شک شهیدان و ایثارگران مانند شهدای کربلا پوست، استخوان و گوشتشان مالامال از ایمان است و ایمان با عمق وجودشان آمیخته است.

موسی سنچولی، فرمانده ناحیه زابل نیز در این دیدار گفت: جامعه و نسل فعلی و آینده ما، نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است، بعضی از نهادها اگر امروز وظیفه ذاتی خودشان را انجام دهند جامعه ما به بیراهه نمی رود، خانواده ای که بتواند فرزندی مسجدی تربیت کند خیلی کم است، خانواده شهدا با تربیت فرزندانی برومندی که نثار اسلام می‌کنند حق بزرگی بر گردن انقلاب و جامعه اسلامی دارند. وی افزود: وظیفه همه ماست که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مسیر شهدا گام برداریم، امید که امانتدار خوبی باشیم و بار امانتی که به دوش ما گذاشتند به صاحب اصلی آن برسانیم.

انتهای پیام /