سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

ایجاد وحدت رویه شاخصه مهمی برای پیشرفت جهاددانشگاهی کردستان است

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع

رییس جهاددانشگاهی استان کردستان، ایجاد وحدت رویه را شاخصه بسیار مهمی برای پیشرفت جهاددانشگاهی استان کردستان ذکر و عنوان کرد: تحقق این امر قدرت چانه زنی و مطالبه گری را در جهاددانشگاهی ایجاد می کند.

اکبر اسدی امروز چهارشنبه (26 خردادماه) در مراسم تودیع و معارفه رییس جهادانشگاهی استان کردستان که با حضور مسئولان کشوری و جمعی از مدیران جهاددانشگاهی استان برگزار شد اظهار کرد: مردم نجیب، مهمترین سرمایه اجتماعی استان کرستان است، و این موجب افتخار است که توفیق خدمت درمجموعه جهاددانشگاهی کردستان را عهده دار شدم، امید است بتوانم حق مطلب را در حق این نهاد انقلابی ادا کنم.

وی با اشاره به فعالیت ها و تلاش های صورت گرفته طی سال های گذشته در جهاددانشگاهی استان کردستان افزود: ادامه مسیر این مجموعه برای رسیدن به هدف و توسعه مستلزم تلاش و یکدلی همه جانبه است.

رییس جهاددانشگاهی استان کردستان، ایجاد وحدت رویه را شاخصه بسیار مهمی برای پیشرفت جهاددانشگاهی استان کردستان ذکر و عنوان کرد: تحقق این امر قدرت چانه زنی و مطالبه گری را در جهاددانشگاهی ایجاد می کند.

وی یکی از نکات مهم موفقیت هر سازمانی را نیروی انسانی آن مجموعه دانست و ادامه داد: نیروی انسانی هویت هر سازمان موفقی است و می طلبد که جهاددانشگاهی با اتحاد و یکدستی بر مبنای اهداف و اسناد تعریف شده در مرکز باور داشته و در راستای تحقق این اهداف گام بردارد.

اسدی تعامل سازنده با ادارات را از برنامه های اهم جهاددانشگاهی استان ذکر و عنوان کرد: جهاددانشگاهی مجموعه ای است که خود ماموریت ویژه ای ندارد، بلکه خلاء ها را پر می کند و بر همین اساس نیازمند تعامل و ارتباط سازنده با سایر ادارات است و در این راستا باید با معرفی داشته های خود به مطالبه گری بپردازد.

وی انجام فعالیت های شاخص و برندسازی را مهم ترین شاخص توسعه دانست و گفت: ایده پردازی و تلاش، ساماندهی نیروی انسانی و ایجاد تغییرات در هر سازمانی زمینه پیشرفت را فراهم می کند؛ همچنین تغییرات باید به دور از حب و غرض انجام و زمینه پیشرفت سازمان را فراهم کند.

به گفته اسدی جذب اعتبارات از استان امری مهم در راستای پیشرفت است و باید از این طریق بتوان زمینه پیشرفت جهاددانشگاهی استان را فراهم کرد.

رییس جهاددانشگاهی استان کردستان، در ادامه با تاکید بر ایجاد درآمد پایدار برای واحد کردستان افزود: تلاش در جهت ایجاد درآمد پایدار برای جهاد دانشگاهی استان کردستان بسیار حیاتی است و باید در اولویت کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: حضور در دانشگاه های استان را لازمه ادامه مسیر جهاددانشگاهی عنوان و بیان کرد: فعالیت های فرهنگی جهاددانشگاهی و خبرگزاری های ایسنا و ایکنا به عنوان بازوی جهاددانشگاهی باید در دانشگاه ها جانمایی و تبیین شود. رییس جهاددانشگاهی استان کردستان یادآور شد: متاسفانه تا کنون فعالیت های جهاددانشگاهی در سطح شهرستان ها، فقط در حد آموزش بوده است، اما اکنون باید فعالیت های فرهنگی ایسنا و ایکنا و بانک خون رویان نیز در این شهرستان ها فعال و خدمات ارائه شده به مردم در خور شأن باشد.

در ادامه این مراسم از خدمات چیا سهراب نژاد، رییس اسبق جهاددانشگاهی استان کردستان تقدیر و اکبر اسدی نیز به عنوان رییس جدید جهاددانشگاهی استان معرفی شد.

انتهای پیام