پنج‌شنبه 19 مهر 1403

ایجنت تئو هرناندز خبر داد / میلان برنامه‌ای برای تمدید بازیکن پرحاشیه ندارد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ایجنت تئو هرناندز خبر داد / میلان برنامه‌ای برای تمدید بازیکن پرحاشیه ندارد

ایجنت تئو هرناندز می‌گوید هیچ مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد این بازیکن با میلان صورت نگرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع چپ هفته گذشته 27 ساله شد، اما تولدی بسیار ناخوشایند داشت، زیرا در جریان شکست 2-1 مقابل فیورنتینا یک پنالتی از دست داد و سپس به دلیل توهین به داور اخراج شد. این اتفاق باعث شد که او دو بازی از همراهی تیمش در سری A محروم شود. این تنها حاشیه فصل تئو هرناندز نبوده و در بازی مقابل لاتزیو هم پس از اینکه به همراه رافائل لیائو از روی نیمکت به بازی رفتند، در هنگام کولینگ برک در سمت دیگر زمین ماندند و به سمت پائولو فونسکا نرفتند که باعث ایجاد حواشی بسیاری شد. در روزهای قبل نیز گزارش‌هایی در مورد مذاکرات او برای تمدید قرارداد با میلان منتشر شد.

با این حال، مانوئل گارسیا کویلون، مدیربرنامه‌های او، امشب در مصاحبه‌ای سناریوی کاملاً متفاوتی را فاش کرد.

او گفت:«هیچ مذاکره‌ای وجود ندارد، ما از چهار ماه پیش، از ماه‌های می و ژوئن، در این باره صحبت نکرده‌ایم. باشگاه با من تماس گرفت و پرسید که آیا می‌خواهیم بمانیم و آیا در میلان خوشحال هستیم. ما گفتیم بله، سپس هیچ تماسی با ما نشد. ما هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه دریافت نکرده‌ایم.»

همچنین گزارش‌هایی در روزنامه‌های ایتالیایی منتشر شده که تئو هرناندز برای تمدید قرارداد خود درخواست حقوق 8 میلیون یورو در سال کرده است. آیا این حقیقت دارد؟

کویلون پاسخ داد:«کسی که این شایعات را پخش می‌کند قصد دارد وجهه تئو در بین مردم را خراب کند.»

آینده تئو هرناندز در میلان نامشخص است. بازیکن تیم ملی فرانسه در تابستان 2019 با مبلغ 22.8 میلیون یورو به میلان پیوست و به یکی از بهترین مدافعان چپ جهان تبدیل شد.

با این حال، قرارداد فعلی او با میلان تنها تا ژوئن 2026 اعتبار دارد و اگر مذاکرات متوقف شده باشد، او ممکن است به یک بازیکن آزاد تبدیل شود.

کویلون درباره آینده هرناندز افزود:«فوتبال، فوتبال است و همه چیز بسیار سریع اتفاق می‌افتد. هر روز هزاران جزئیات تغییر می‌کنند. امروز می‌توانم بگویم که خواسته اصلی تئو ادامه حضور در میلان، رسیدن به توافق و ماندن در باشگاه برای مدت طولانی است. چه اتفاقی در سال آینده می‌افتد؟ نمی‌دانم. نمی‌خواهم به شما دروغ بگویم، زیرا واقعاً نمی‌دانم. اگر او به توافق برسد و قرارداد خود را تمدید کند، پس مشکلی نیست. اگر او قرارداد جدیدی امضا نکند، چه اتفاقی می‌افتد؟ نمی‌خواهم دروغ بگویم، نمی‌دانم چه چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، اما وضعیت در حال حاضر این است که تئو در میلان خوشحال است.»

ایجنت تئو هرناندز خبر داد / میلان برنامه‌ای برای تمدید بازیکن پرحاشیه ندارد 2