جمعه 15 تیر 1403

ایجنت فرلاند مندی:/ اگر مادر امباپه نبود او الان در رئال بازی می‌کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ایجنت فرلاند مندی:/ اگر مادر امباپه نبود او الان در رئال بازی می‌کرد

یووان لی می، ایجنت فرلاند مندی نقش فائزه العماری در آینده حرفه ای کیلیان امباپه را زیر سوال برده است.

به گزارش "ورزش سه"، جدیدترین تحول بزرگ در آینده کیلیان امباپه چند هفته پیش اتفاق افتاد، زمانی که مرد فرانسوی، هدف رئال مادرید، نامه ای به پاری سن ژرمن فرستاد و گفت که قصد ندارد قراردادش را پس از سال 2024 تمدید کند.

این باعث شد که قهرمان لیگ فرانسه به او اولتیماتوم بدهد: یا قرارداد جدیدی امضا کند یا تابستان امسال باشگاه را ترک کند.

فائزه العماری به دنبال افتتاح آژانس فوتبال است

بزرگترین تأثیر در تصمیم گیری امباپه، مادرش یعنی فائزه العماری است که ایجنت او نیز هست. او تمام مذاکرات مربوط به پسرش را انجام می دهد، از جمله قرارداد پرسود جدید پاری سن ژرمن که مهاجم سال گذشته امضا کرد، و همچنین مذاکراتی را که با مادرید برای انتقال احتمالی انجام داده است.

در روزهای اخیر، مشخص شد که العماری می‌خواهد آژانس خود را راه‌اندازی کند و شایعه شده که اشرف حکیمی، هم تیمی و دوست نزدیک امباپه یکی از بازیکنانی است که او می‌خواهد وکالتش را برعهده بگیرد. این خبر اما با استقبال خوبی از سوی دیگر ایجنت‌ها مواجه نشده است.

لی می: "امباپه باید دو سال پیش به مادرید می‌رفت"

یووان لی می که ایجنت فرلاند مندی، مدافع فرانسوی رئال مادرید است، در برنامه‌ای که از ایستگاه رادیویی RMC فرانسه پخش می‌شود، صحبت کرد.

او گفت:"مادر امباپه کار یک ایجنت را انجام نمی دهد. او توانایی آن را ندارد واقعیت این است که شما باید کاری را که می دانید، انجام دهید. می‌خواستم رستورانی باز کنم، اما آشپزی بلد نیستم، بنابراین انجامش ندادم."

لی می تا جایی پیش رفت که گفت اگر مادر امباپه نبود، او الان بازیکن رئال مادرید بود:"مراقبت از پسرت یک چیز است و ارائه خدمات به 20، 30 یا 100 بازیکن یک چیز دیگر. ایجنت‌ها افرادی هستند که معاملات انجام می دهند. متقاعد شده‌ام که اگر کیلیان امباپه در زمان مذاکره با رئال مادرید دو سال پیش یک ایجنت داشت، الان در این تیم بود. وقتی عادات یا آداب و رسوم درستی ندارید، یا وقتی با مدیر یک باشگاه تاریخی طوری صحبت می‌کنید که انگار کسی است که مدت‌هاست او را می‌شناسید، ممکن است کارساز نباشد. نمی دانم چگونه شرایط را مدیریت کند تا به آن نقطه برسد. او هنوز در پاریس است و بدیهی است که از حضور در آنجا خوشحال نیست."

ایجنت فرلاند مندی:/ اگر مادر امباپه نبود او الان در رئال بازی می‌کرد 2
ایجنت فرلاند مندی:/ اگر مادر امباپه نبود او الان در رئال بازی می‌کرد 3