جمعه 14 اردیبهشت 1403

ایستگاه راه‌آهن در محمدیه احداث می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ایستگاه راه‌آهن در محمدیه احداث می‌شود

محمد پیری گفت: برای جلوگیری از تردد شهروندان به مرکز استان و شهرهای همجوار و به منظور جابه‌جایی و مسافرت به اقصی نقاط مختلف شهر از طریق ناوگان راه‌آهن تلاش داریم با پیگیری دست‌اندرکاران، رایزنی فرماندار و بخشدار محمدیه با مدیران کشور بتوانیم با احداث ایستگاه راه‌آهن نوید بخش خبرهای خوبی برای شهروندان بخش محمدیه باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛  جلسه فرماندار شهرستان البرز با حضور مدیرعامل شرکت راه آهن استان قزوین، بخشدار، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر محمدیه ظهر امروز در دفتر فرماندار شهرستان البرز برگزار شد.

محمد پیری با بیان این موضوع که محمدیه و مهرگان با وجود جمعیت بی شمار یکی از شهرهای پرجمعیت استان است، گفت: برای جلوگیری از تردد شهروندان به مرکز استان و شهرهای همجوار و به منظور جابه‌جایی و مسافرت به اقصی نقاط مختلف شهر از طریق ناوگان راه‌آهن تلاش داریم با پیگیری دست‌اندرکاران، رایزنی فرماندار و بخشدار محمدیه با مدیران کشور بتوانیم با احداث ایستگاه راه‌آهن نوید بخش خبرهای خوبی برای شهروندان بخش محمدیه باشیم. وی عنوان کرد: امیدواریم با احداث ایستگاه راه‌آهن و با یک برنامه‌ریزی مناسب در همجواری محدوده‌های سکونت‌گاهی آن را به یک فرصت تبدیل کنیم. شهردار محمدیه بیان کرد: شورا و شهرداری محمدیه در تعریف و اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی در استان پیشگام و پیشقدم بوده و در این زمینه از هیچ کوششی برای رفاه حال شهروندان دریغ نمی‌کنند. پیری تصریح کرد: پیگیری حل مشکلات برخی از پروژه‌های نیمه کاره و بلاتکلیف در محمدیه و برگزاری جلسات متعدد با مدیران و دست اندرکاران استانی برای رفع مشکلات اداری و غیره یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته است. غفوری فرماندار البرز نیز در این جلسه با اشاره به این موضوع که با توجه به افزایش جمعیت محمدیه و مهرگان و نیز قرار گرفتن این شهر در شاهراه ارتباطی کشور و همچنین وجود بزرگترین مسکن مهر در مهرگان نیازمند احداث ایستگاه راه‌آهن به جهت انتقال و جابه‌جایی هستیم که امیدواریم مدیران کشوری در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند. گفتنی است در این جلسه و بازدید بر رفع مشکلات و معضلات مسیر راه‌آهن در شریفیه و پیشنهاد راهکارها برای جلوگیری از حوادث جانی و افزایش امنیت شهروندان بحث و بررسی شد. انتهای پیام /
ایستگاه راه‌آهن در محمدیه احداث می‌شود 2