یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

ایمن، آخرین بازی جهانبخش در 2022

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
ایمن، آخرین بازی جهانبخش در 2022

فاینورد در حضور تعویضی ملی‌پوش ایرانی خود به برتری مقابل ایمن رسید.

علیرضا جهانبخش پس از اینکه در دیدار تدارکاتی مقابل گو اهد ایگلز موفق به گلزنی در حضور تعویضی خود شد، امروز دوباره به‌عنوان یار جانشین برابر تیم ایمن به زمین رفت که این بار فرصتی برای درخشش دوباره و گلزنی قبل از شروع سال جدید به دست نیاورد.

تیم فوتبال فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را مثل دیدارهای قبل جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 16:30 امروز در آخرین مسابقه دوستانه‌اش در تعطیلات به مصاف ایمن، تیم شانزدهم جدول لیگ اردیویسه هلند رفت و در نهایت به پیروزی پُر گل پنج بر صفر رسید.

یاران جهانبخش که پیش از این چهار مسابقه تدارکاتی در وقفه بازی‌های لیگ اردیویسه هلند انجام داده و سه پیروزی به دست آورده و تنها یک شکست داشتند، امروز هم موفق شدند به برتری برابر ایمن دست پیدا کنند تا این برد آنها را به استقبال بازی‌ها ببرد.

علیرضا جهانبخش پس از درخشش در مسابقه دوستانه مقابل ایگلز، در دیدار امروز برابر تیم ایمن از دقیقه 62 وارد زمین شد و آخرین بازی خود را در سال 2022 را انجام داد.

یاران جهانبخش 10 روز دیگر در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم لیگ اردیویسه هلند مهمان تیم رده هفتمی اوترخت خواهند بود و امیدوار به کسب پیروزی در این مسابقه و حفظ صدرنشینی و فاصله سه امتیازی با آژاکس هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال