شنبه 15 اردیبهشت 1403

ایموبیله: انتقادات غیرمنطقی را نمی‌پذیرم

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
ایموبیله: انتقادات غیرمنطقی را نمی‌پذیرم

چیرو ایموبیله اعلام کرد که مشکلی با انتقاد ندارد ولی چیزی که قبول ندارد انتقادات غیرمنطقی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتادلواسپورت، چیرو ایموبیله، مهاجم لاتزیو و تیم ملی ایتالیا، پس از شکست ایتالیایی‌ها مقابل مقدونیه شمالی در مرحله نیمه نهایی مسابقات پلی آف برای صعود به جام جهانی 2022، درباره انتقاد از تیم ملی صحبت کرد.

این مهاجم 32 ساله در پاسخ به این سوال که آیا رکورد گلزنی او برای تیم ملی ایتالیا کافی است یا خیر؟ گفت: نه، این کافی نیست. همان‌طور که گفتم انتقاد بخشی از فوتبال است و آن را قبول دارم. چیزی که من نمی‌پذیرم انتقادهای غیرمنطقی است. من با تمجید و انتقاد مشکلی ندارم اما برخی از مردم واقعاً از این چیزها لذت می‌برند. اول از همه باید اعتراف کرد ناامیدی زیادی وجود دارد به دلیل این که ما به جام جهانی صعود نکردیم. همه ما در این وضعیت شریک هستیم. باید ایرادات و اشتباهات خود را قبول کنیم و سعی کنیم در بازی‌های بعد بهتر شویم.

این مهاجم ایتالیایی سی امین گل خود را برای این باشگاه در دیدار برابر تورینو به ثمر رساند. ایموبیله برای سومین بار در دوران حرفه‌ای خود به این حدنصاب گلزنی در یک فصل رسید. او در فصل 18-2017 توانست 41 گل و در فصل 20-2019 نیز 39 گل به ثمر برساند.

لاتزیو در کنار رم و فیورنتینا در تلاش برای کسب سهمیه لیگ اروپا در فصل آینده است. البته این تیم‌ها نیم نگاهی هم به جایگاه یوونتوس در رده چهارم دارند.

انتهای پیام