شنبه 31 شهریور 1403

اینتر زیر بار قرض به قطری‌ها پناه می‌برد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اینتر زیر بار قرض به قطری‌ها پناه می‌برد!

مالکان فعلی باشگاه اینتر ممکن است مجبور شوند این باشگاه را به دلیل قرض بسیار، به بانک قطر بفروشند.

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری زیر نظر مالک فعلی، یعنی شرکت سونینگ، فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است، این تیم اسکودتو را در فصل 2020-21 فتح کرد، فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و اکنون هم تا اینجای کار صدرنشین مقتدر فصل جاری سری آ ایتالیاست، اما در عین حال در وضعیت مالی حساسی گیر افتاده است که باعث شد مجبور به فروش ستاره هایی مانند آندره اونانا و اشرف حکیمی شوند.

یکی از مشکلات پیش پای رئیس باشگاه استیون ژانگ، وامی است که این باشگاه از شرکت آمریکایی "اوک تری" گرفته بود. مالکان باشگاه باید قبل از 24 می 2024 حدود 350 میلیون یورو بدهی را به این صندوق آمریکایی بپردازند. اما در ماه های اخیر، آنها احتمال فروش باشگاه را رد کرده اند و تنها به دنبال سرمایه گذارانی برای فروش سهام حداقلی رفته اند.

بانک قطر یکی از گزینه هایی است که تمایل دارد اینتر را با سهام حداکثری خریداری کند. این بانک در ابتدا برای خرید باشگاه منچستریونایتد اقدام کرد اما موفق نشد این باشگاه را با پیشنهادی 6 میلیارد دلار در تابستان قبل خریداری کند. ژانگ، رئیس اینتر به طور مداوم عدم تمایل خود به فروش باشگاه را تکرار کرده است، اما با نزدیک شدن به مهلت پرداخت قرض منحوس اوک تری، اوضاع ممکن است تغییر کند.

اینتر زیر بار قرض به قطری‌ها پناه می‌برد! 2