جمعه 30 شهریور 1403

اینتر 1-1 لاتزیو: در بازی تشریفاتی هم نمی‌خواهند ببازند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اینتر 1-1 لاتزیو: در بازی تشریفاتی هم نمی‌خواهند ببازند

اینتر، قهرمان زودهنگام سری آ امروز در خانه‌اش مقابل لاتزیو به تساوی 1-1 رسید.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر قهرمان مقتدر سری آ امروز در هفته یکی مانده به پایانی سری آ در خانه‌اش مقابل لاتزیو قرار گرفت و در روزی که چند بار تیر دروازه لاتزیو را به صدا در آورد با گلی که در نیمه اول از ستاره ژاپنی لاتزیو، دایچی کامادا، دریافت کرد می‌رفت بازی را واگذار کند که در دقایق پایانی با گل دنزل دومفریس به تساوی رسید.

اینتر بازی را تهاجمی آغاز کرد ولی در دقیقه 3 کاستیانوس بر خلاف جریان بازی با فراری عالی و پیشروی به سمت دروازه اینتر توپ را در گوشه دروازه به گل تبدیل کرد اما بعد از بررسی توسط وی‌ای‌آر گل او آفساید اعلام شده و مردود شد.

در دقیقه 32 ستاره ژاپنی لاتزیو با شوتی عالی از پشت محوطه جریمه به گل رسید و این بار گل او کاملا سالم به ثمر رسیده بود. شوتی پای چپی به گوشه سمت چپ دروازه که یان زومر هیچ کاری نمی‌توانست برای مهار آن بکند.

اینتر در نیمه دوم برای به گل رسیدن تلاش زیادی کرد. در دقیقه 58 دامیان از سمت راست محوطه جریمه توپ را برای بارلا ارسال کرد و ضربه سر او با شیرجه عالی پروودل، دروازه‌بان لاتزیو دفع شد. از شانس لاتزیو توپ به تیر دروازه برخورد کرد تا بهترین موقعیت اینتر از دست برود.

بلافاصله اینتر که صاحب کرنر شده بود توپ را از سمت چپ توسط دی‌مارکا ارسال کرد. ضربه سر لائوتارو مارتینز که کسی او را مهار نکرده بود به تیر دروازه برخورد کرد تا اینتر ظرف یک دقیقه دو بار تیر را به لرزه در بیاورد.

در دقیقه 87 اینتر بالاخره با ضربه سر به گل رسید. این بار روی یک ضربه آزاد و ارسال عالی الکسیس سانچس دنزل دومفریس با ضربه سر دقیق دروازه لاتزیو را باز کرد تا اینتر نشان بدهد حتی در بازی‌های تشریفاتی باختن را دوست ندارد.

با این تساوی اینتر 93 امتیازی شد و لاتزیو با 60 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به رم در رتبه هفتم جدول قرار گرفت.

اینتر 1-1 لاتزیو: در بازی تشریفاتی هم نمی‌خواهند ببازند 2
اینتر 1-1 لاتزیو: در بازی تشریفاتی هم نمی‌خواهند ببازند 3