یک‌شنبه 8 مهر 1403

اینزاگی: در خواب هم باید حواسمان جمع باشد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اینزاگی: در خواب هم باید حواسمان جمع باشد!

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، تمرکز بسیار زیادی از تیمش درخواست می‌کند و معتقد است که آن‌ها حتی در خواب هم باید حواس جمع باشند.

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه اینزاگی معتقد است لائوتارو مارتینز می‌تواند دومین بازیکن او شود که پس از چیرو ایموبیله در لاتزیو رکورد گلزنی تاریخ این مسابقات را به نام خود ثبت می‌کند.

اینتر لچه را در هفته بیست و ششم سری A با نتیجه 4-0 شکست داد تا به روند 10 برد در تمامی بازی‌های برگزار شده سال 2024 در سری A، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد.

در کنار داویده فراتسی و استفان دی‌فرای، لائوتارو مارتینز در این بازی 2 گل زد تا به رکورد 101 گل در رقابت‌های سری A دست پیدا کند.

اینزاگی به دازن گفت:"لائوتارو سفر قابل توجهی را پشت سر می‌گذارد، این من را به یاد رشدی می‌اندازد که در چیرو ایموبیله به همراه خودم، در لاتزیو دیدم."

او می‌تواند رکورد جدیدی در سری A بزند؟

این را زمان مشخص خواهد کرد، او فقط باید همینطور ادامه دهد. امشب شک داشتم که بازی را با او یا مارکو آرناتوویچ شروع کنم، اما بعد از بازی با اتلتیکو مادرید، آرناوتوویچ مقداری مشکل داشت و بنابراین تصمیم گرفتم با لائوتارو بازی کنیم.

عملکرد الکسیس سانچز در بازی امشب و آرناتوویچ مقابل اتلتیکو مادرید؟

من برای اطمینان داشتن به این بازی‌ها نیازی نداشتم، از قبل می دانستم که این مهاجمان می‌توانند خوب بازی کنند.

10 برد متوالی در سال 2024؟

البته ما هنوز هم می‌توانیم پیشرفت کنیم و ماه‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. درست است که از فرم فعلی راضی باشیم اما نباید حواسمان را به آمار پرت کنیم. ما همیشه باید سعی کنیم بیشتر پیشرفت کنیم‌. چهارشنبه با آتالانتا بازی داریم و بازی های زیادی وجود دارد، بنابراین همانطور که امروز دیدیم به همه نیاز داریم. در این فصل راه بسیار طولانی‌ای در پیش است و ما باید حواسمان را جمع کنیم، حتی زمانی که در خواب هستیم. پشت این نتایج کار زیادی وجود دارد و خوشبختانه من کادری دارم که من را به خوبی می شناسند، در حالی که باشگاه هم از ما حمایت می کند. دیدن این تیم به این خوبی بهترین اتفاق است.

اینزاگی: در خواب هم باید حواسمان جمع باشد! 2