دوشنبه 2 مهر 1403

اینزاگی: شانس و تقدیر باید روی خوش نشان بدهد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اینزاگی: شانس و تقدیر باید روی خوش نشان بدهد

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از تساوی مقابل سالرنیتانا گفت حق تیمش از این مسابقه تنها یک امتیاز نبوده و نراتزوری به وضوح تیم برتر میدان بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در هفته بیست و نهم سری آ مهمان سالرنیتانا بود و با اینکه تا دقیقه 90 با نتیجه 1-0 از حریف پیش افتاده بود در آخرین دقیقه بازی با گلی که با اشتباه دروازه‌بانش اونانا دریافت کرد تن به تساوی داد تا تنها یک امتیاز از این مسابقه به دست بیاورد.

اینتر در طول مسابقه شانس‌های زیادی برای گلزنی داشت و می‌توانست سه یا چهار گل دیگر به ثمر برساند اما بی‌دقتی بازیکنانش مانع از به گل تبدیل شدن این فرصتها شد. اینزاگی در پایان بازی گفت که تیمش شایسته سه امتیاز بوده اما در عین حال از بازیکنان اینتر انتقاد کرد و گفت نراتزوری بار دیگر نتوانست زمانی که کنترل بازی را در اختیار دارد کار را به نفع خود تمام کند.

نمی‌توانیم وقتی برتری داریم کار حریف را تمام کنیم امشب صحبت کردن درباره فوتبال خیلی سخت است. چون همه دیدیم در زمین چه اتفاقی افتاد. تیم ما عملکرد خوبی داشت آن هم تنها دو روز بعد از بازی دشوار مقابل یووه. خیلی حیف شد که نتوانستیم گل دوم را بزنیم. ما در حال حاضر به خاطر اینکه نمی‌توانیم وقتی مالک بازی هستیم کار را تمام کنیم ضربات سختی دریافت می‌کنیم.

خیلی عصبانی‌ام و هیچ توضیحی ندارم تیم ما تلاشی فوق‌العاده داشت و استحقاقش سه امتیاز بود. ما به مراتب بهتر بودیم. من به عنوان مربی واقعا نمی‌توانم توضیح بدهم که در چنین بازی‌ای چطور آخر سر تنها یک امتیاز به دست آوردیم. واقعا ناراحت و عصبانی‌ام. ولی همین عصبانیت باید به ما انگیزه بدهد و برای روزهای دشوار پیش رو کمک‌مان کند.

اشتباه اونانا دروازه‌بان آنها سیوهای عالی‌ای داشت. ما چند بار توپ را به تیر دروازه کوبیدیم. ما گل بدی خوردیم. در یک سال و نیمی که روی نیمکت اینتر می‌نشینم چنین گلی ندیده بودم.

فرصت عالی‌ای که لوکاکو از دست داد می‌دانیم که برای هر مهاجمی لحظاتی مثل این اتفاق می‌افتد. در حال حاضر تمام مهاجمان ما به این معضل دچار شده‌اند. باید هر طور شده کاری کنیم که شانس و تقدیر به ما روی خوش نشان بدهد.

اینزاگی: شانس و تقدیر باید روی خوش نشان بدهد 2