چهارشنبه 11 مهر 1403

اینزاگی: طارمی همان بازیکنی است که نیاز داشتم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اینزاگی: طارمی همان بازیکنی است که نیاز داشتم!

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر به تمجید از عملکرد مهدی طارمی پرداخت و او را همان مهاجمی که تیمش نیاز داشت قلمداد کرد.

به گزارش ورزش سه، اینتر در شب درخشان مهدی طارمی با نتیجه پرگل 4-0 از سد میهمانش ستاره سرخ بلگراد گذشت و حالا با چهار امتیاز از دو بازی جزو تیم های بالانشین لیگ قهرمانان به حساب می‌آید.

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" بچه ها خوب کار کردند. برابر تیمی بازی داشتیم که می‌دانستیم می‌آید تا از همان ابتدا با تعداد نفرات زیاد دفاع کند. با این وجود، خیلی زود با گل هاکان چالهان اوغلو موفق به شکستن سد دفاعی آنها شدیم. آنها به جز چند ضد حمله نصف و نیمه که روی اشتباهات فردی ما به دست آوردند، حرفی برای گفتن نداشتند و کاملا صاحب توپ و میدان بودیم. خوشبختانه نمایش خوبی که مقابل منچسترسیتی داشتیم را تکرار کردیم و این بار توانستیم به یک برد پرگل برسیم. بردی که خیلی به آن نیاز داشتیم.

نمایشی که از بازیکنانم انتظار داشتم را مشاهده کردم و بنابراین از آنها کاملا راضی هستم.

اینزاگی در واکنش به درخشش مهدی طارمی و مارکو آرناتوویچ و همکاری خوب آنها روی گل دوم اینتر افزود:" قبل از بازی هم گفتم که مهاجمان در تمرینات سخت در تلاش هستند و من کار سختی برای انتخاب خط حمله در بازی های مختلف دارم. خوشحالم که طارمی و آرناتوویچ از فرصتی که داشتند بهترین استفاده را بردند. باقی مهاجمان نیز در وضعیت خوبی قرار دارند و طبیعتا به وقتش در زمین حاضر خواهند شد. مهاجمان نقش اساسی در فوتبال دارند. چه زمانی که از ابتدا بازی می‌کنند و چه وقتی که از روی نیمکت به زمین می‌آیند. می‌دانستیم که لائوتارو مارتینز با آمادگی جسمانی کامل فصل را شروع نمی‌کند. آرناتوویچ و طارمی همان بازیکنانی هستند که من نیاز داشتم و تاثیر گذاری بالایی دارند."

اینزاگی در پاسخ به اینکه پیش بینی می‌شد مارکو فراتزی از ابتدا در زمین باشد اما پیوتر زیلنسکی به جای او به میدان رفت گفت:" باتوجه به بازی دفاعی قابل پیش بینی حریف، نیاز به بازیکنی با رویکرد تهاجمی داشتیم و برای همین از زیلنسکی استفاده کردیم."

سرمربی اینتر همچنین در واکنش به جریمه هایی که برای برخی از لیدرهای این تیم در چند روزه گذشته در نظر گرفته شده است توضیح داد:" ما سخت تلاش کردیم و سعی کردیم در دو سه روز اخیر به آنچه خارج از مستطیل سبز میگذرد گوش ندهیم. زیرا فقط دو روز فرصت آماده سازی برای این بازی را داشتیم."

اینزاگی: طارمی همان بازیکنی است که نیاز داشتم! 2