شنبه 17 شهریور 1403

اینیستا: شک نکنید اسپانیا قهرمان است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اینیستا: شک نکنید اسپانیا قهرمان است

آندرس اینیستا در آستانه فینال یورو 2024 می‌گوید اطمینان دارد تیم ملی کشورش فاتح این تورنمنت خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا برای مردم این کشور همیشه اسطوره‌ای بزرگ خواهد ماند. آنها آندرس را به عنوان موتور محرکه تیم ملی‌ای می‌بینند که نسل طلایی فوتبال کشورشان بود و سه قهرمانی مهم برای اسپانیا به ارمغان آورد: دو بار قهرمانی در یورو و یک قهرمانی در جام جهانی.

اینیستا در آستانه فینال بزرگ امشب و شانس لاروخا با نسل جدیدش برای تکرار قهرمانی تیم اینیستا و یارانش در یورو در مصاحبه‌ای گفت اطمینان دارد این لاروخا قهرمان خواهد شد.

او در مصاحبه خود گفت:" ما در اسپانیا احساس خیلی مثبتی به این فینال بزرگ داریم. در اسپانیا از هر کس بپرسید می‌گوید مگر شک داری که ما قهرمان هستیم؟"

اینیستا در ادامه صحبتهای خود اضافه کرد:" ما تا حالا عالی بازی کردیم و امروز آخرین تزئین‌ها را روی کیک می‌گذاریم و بازی را می‌بریم و جام را می گیریم. عملکرد لاروخا در این یورو واقعا عالی بوده و به این خاطر است که من هم با مردم اسپانیا موافقم و می‌گویم قهرمانی برای ما است".

لاروخا پیش از این سه بار فاتح یورو شده است و امشب امیدوار است برای چهارمین بار جام را به خانه ببرد. دو قهرمانی اسپانیا در دوران حضور اینیستا در تیم ملی، سالهای 2008 و 2012 به دست آمده است. اولین قهرمانی لاروخا به سال 1964 برمی‌گردد.

اینیستا: شک نکنید اسپانیا قهرمان است 2