سه‌شنبه 10 مهر 1403

این زمین اصلا در حد بازی آسیایی نبود؛/ اولین اعتراض خوان کارلوس گاریدو در ایران!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
این زمین اصلا در حد بازی آسیایی نبود؛/ اولین اعتراض خوان کارلوس گاریدو در ایران!

گاریدو که از زمان حضورش در ایران به هیچ چیز اعتراض نکرده بود سرانجام از زمین محل میزبانی پرسپولیس گلایه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی با پاختاکور در ابتدا گفت: نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. امتیاز مساوی برای پرسپولیس خوب نیست. ما راجع به نتیجه مسابقه خوشحال نیستیم ولی در عین حال باید بگویم بازیکنان ما سعی خود را کردند. بعضی وقت‌ها در فوتبال نتیجه‌ای که می‌خواهید را نمی‌توانید کسب کنید. مجبوریم از بازیکنان حمایت کنیم وقتی تمام تلاش‌شان را می‌کنند. آنها نهایت سعی‌شان را کردند.

گاریدو ادامه داد: قبل از مسابقه می‌دانستیم که ضربات آزاد مهم است. مهم بود که گل را به ثمر برسانیم. ما راجع به کیفیت و نقطه قوت‌مان آگاهی داشتیم و با آنالیزمان می‌دانستیم موقعیت گلزنی داریم و همینطور شد و از نقطه کرنر به گل سریع رسیدیم. وقتی در دقایق اول گل می‌زنید مسابقه ادامه پیدا می‌کند و مسابقه می تواند تغییر پیدا کند چون حریف چیزی برای از دست دادن ندارد. به نظرم در نیمه اول باید گل دوم را می‌زدیم چون ممکن بود حالت استرس پیدا کنیم. ما شانس زدن گل دوم را داشتیم ولی نتوانستیم گل را بزنیم و به نیمه دوم رفتیم‌. همانطور که گفتم در نیمه دوم چیزی برای از دست دادن نداشت و متاسفانه گل مساوی را دریافت کردیم. بعد از اینکه گل مساوی را خوردیم در زمین آنها بودیم ولی فضاها را بسته بودند.

گاریدو در مورد تعویض‌هایش گفت: متاسفانه پنج تعویض ما که بازیکنان هجومی بودند آنطور که بودند عمل نکردند. لوکاس، عیسی، اورونوف و سعید صادقی و همینطور سعید مهری با این بازیکنان در نیمه دوم فکر می‌کردیم موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشته باشیم ولی نتوانستیم شانس‌های دیگری به دست بیاوریم.

گاریدو در مورد چمن شهر قدس گفت: وقتی نتایج اینطور است اگر چیزی بگویید انگار بهانه می‌آورید اما بهانه آوردن نیست. یک چیز واضح بود. زمین مسابقه مناسب نبود. به خصوص که بارانی بود و زمین لیز بود. نمی‌توانستیم توپ را آنجور که می‌خواهیم حرکت بدهیم. ولی نمی‌خواهم بهانه بیاورم. باید قبول کنم که این نتیجه خوبی نبود و باید تلاش کنیم نتایج بهتر شود. دوست دارم در استادیوم خودم بازی کنم و 80 هزار نفر بیایند و زمین‌مان خوب باشد و آنوقت جایی برای شکوه و غر زدن نیست. راستش را بخواهید این اصلا زمین مناسبی برای مسابقات آسیایی نیست. وقتی می‌خواستیم توپ را حرکت بدهیم کارمان سخت‌تر بود. به هرحال این نتیجه‌ای بود که ما توانستیم از بازی دوم بگیریم و هنوز مسابقات زیادی باقی مانده است.

تکمیل می‌شود...

این زمین اصلا در حد بازی آسیایی نبود؛/ اولین اعتراض خوان کارلوس گاریدو در ایران! 2