جمعه 30 شهریور 1403

این نتیجه تقدیم بازیکنان و هواداران واقعی؛ / ساکت الهامی: اصلا اعتراضی به داور نکردم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
این نتیجه تقدیم بازیکنان و هواداران واقعی؛ / ساکت الهامی: اصلا اعتراضی به داور نکردم

سرمربی این فوتبال نساجی مازندران از نمایش تیمش مقابل استقلال ابراز خرسندی کرد و از شرایط کلی مسابقه رضایت داشت.

به گزارش "ورزش‌سه"، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل استقلال در هفته پنجم لیگ برتر اینطور حرف‌هایش را در نشست خبری آغاز کرد: عرض خسته نباشید برای دو تیم خوب استقلال و نساجی. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و به گروه داوری خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

او در ادامه درباره شرایط فنی مسابقه گفت: بازی بسیار سنگینی بود و دیدید که دو تیم جنگیدند. فکر کنم نیمه دوم 62 دقیقه شد. فکر می‌کنم از حد معمول و استاندارد بیشتر بود. بازی را خوب شروع کردیم و شکل بازی‌مان به نسبت گذشته خوب بود. موقعیت‌هایی در نیمه اول داشتیم که شاید می‌توانستیم به گل برسیم. استقلال هم روی ضربات ایستگاهی و خطاهایی که می‌گرفتند اذیت‌مان کردند، اما در جریان متعارف بازی، بازیکنان ما شکل خوبی داشتند. به نظرم می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما جذابیت فوتبال به همین است. دست تک تک بچه هایم را می بوسم. این نتیجه را تقدیم به بازیکنان و هواداران واقعی نساجی می‌کنم که 90 دقیقه زیر باران تشویق‌مان کردند.

الهامی سپس درباره اعتراض به وی ای آر از سوی کادر فنی نساجی مازندران بیان کرد: من امروز اصلاً به داور اعتراضی نکردم. این طبیعت فوتبال است. تا بخواهد VAR جا بیفتد زمان می‌برد. کار تازه ای است و یواش یواش باید بپذیریم. امروز به نظرم وقت‌های اضافه شرایط تیم‌ها را به‌هم ریخت. وقتی تعویض می‌کنیم به یکباره می‌بینیم 15 دقیقه وقت تلف شده می‌گیرند، ریتم تیم به‌هم می‌خورد. استفاده از VAR در فوتبال ایران کار جدیدی است و باید جا بیفتد. این چیزی است که باید بپذیریم و جزو لاینفک فوتبال ماست.

الهامی در واکنش به ایرادی که کادر فنی استقلال از چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر گرفتند و همچنین بارندگی در جریان مسابقه گفت: اینکه چمن بلند بود، درست بود. ما اینجا خودمان تمرین نکرده بودیم. وقتی وارد ورزشگاه شدیم متوجه شدیم ایمان عالمی و محمد نوازی در زمین حضور دارند. دست به چمن زدم و دیدم بلند است، به همین خاطر درخواست کردم چمن را کوتاه کنند. بارندگی نیز تند شد، ولی در ادامه شرایط بهتر شد و کیفیت زمین خوب بود.

ساکت الهامی درباره استفاده از بازیکنان بومی در ترکیب نساجی عنوان کرد: اگر بحث بومی را حساب کنیم، مازندران باید سه تیم داشته باشد. این چیزها دیگر در دنیا تمام شده است.

از بازیکنی مثل مرصاد (سیفی) به خاطر بومی بودن بازی نکرد. بلکه بازی کرد که به تیم کمک کند. سام بازی کرد که به تیم کمک کند. من لطفی نکردم که بگویم چون بومی است، بازی کرد. حق این بازیکن بود که بازی کند. از همین تریبون روی ماهش را هم می بوسم. کسانی که بومی هستند یا غیربومی، حقش باشد بازی می‌کند. شناسد. امروز مرصاد بازی کرد و ممکن بود برای احد جمشیدی نیز این شرایط به وجود بیاید. همه در یک کشور هستیم. اگر اینطور باشد پرسپولیس باید پرسپولیس مازندران باشد. چون بیشتر بچه‌های این تیم مازندرانی هستند. می‌توانید این را هم درباره من بگویید. من الان نساجی‌ترین فرد روی کُره زمین هستم، چون زندگیم به آینده نساجی بستگی دارد.