جمعه 30 شهریور 1403

این‌ها را باید با تجربه یاد بگیری بلینگام / توصیه رئالی محبوب به جود: وقتی لازم نیست ندو!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
این‌ها را باید با تجربه یاد بگیری بلینگام / توصیه رئالی محبوب به جود: وقتی لازم نیست ندو!

کلارنس سیدورف به جود بلینگام توصیه کرد برای تبدیل شدن به یکی از بزرگان فوتبال به نکات خاصی توجه داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، کلارنس سیدورف، ستاره سابق فوتبال هلند که سابقه بازی با پیراهن رئال مادرید را در کارنامه دارد امروز به جود بلینگام ستاره این روزهای رئال توصیه‌ای کرد و مدعی شد جود اگر به این توصیه گوش بدهد فوتبالیستی به مراتب بهتر خواهد شد.

سیدورف که تا بعد از چهل سالگی به فوتبال بازی کردن ادامه می‌داد با پیراهن آژاکس و رئال و میلان فاتح چمپیونزلیگ شده است. سیدورف با پیراهن رئال دو بار دستش به جام چمپیونزلیگ رسیده است. او بهتر از خیلی‌ها می‌داند راز موفقیت در این عرصه بزرگ فوتبال اروپا چیست. او امروز در مصاحبه با اکسپرس درباره جود بلینگام گفت: "توصیه به جود برای موفقیت در اروپا؟ به عنوان یک توصیه کلی من می‌گویم یک فوتبالیست مثل جود باید این موارد را رعایت کند که دائم در اوج بماند. پشتکار. ساعت‌های متمادی کار کردن. همینطور حفظ آمادگی بدنی بالا. و البته استراحت کردن حتی در بحبوحه بازی‌ها".

سیدورف در ادامه گفت: "جود باید مثل بزرگان فوتبال یاد بگیرد که انرژی‌اش را چطور متعادل کند. او هنوز جوان است و بهتر می‌تواند این را یاد بگیرد. گاهی اوقات در جریان بازی داری خوب کار می‌کنی ولی یک استارت بی‌دلیل می‌زنی، حتی برای کارهای دفاعی. این کارت را خراب می‌کند. البته این چیزی است که با تجربه به دست می‌آید و توضیح دادنی نیست. جود صد درصد با گذشت زمان بهتر می‌شود".

این‌ها را باید با تجربه یاد بگیری بلینگام / توصیه رئالی محبوب به جود: وقتی لازم نیست ندو! 2