سه‌شنبه 3 مهر 1403

این یک اصل است؛ اگر ببری همه چیز خوب می شود / پیولی: بالاخره با انرژی مورد انتظار من بازی کردیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
این یک اصل است؛ اگر ببری همه چیز خوب می شود / پیولی: بالاخره با انرژی مورد انتظار من بازی کردیم

استفانو پیولی بعد از پیروزی خانگی مقابل آتالانتا به تحسین شاگردانش پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، میلان با کسب پیروزی 2-0 مقابل آتالانتا، شمار امتیازات خود با اینتر رده دومی را برابر کرد. استفانو پیولی بعد از این پیروزی با تمجید از شاگردان خود تاکید کرد که آنها توانستند انرژی مورد انتظار او را در زمین داشته باشند. تیم پیولی به چهارمین برد متوالی خود دست یافت؛ چیزی که از سال 2018 تا امروز هیچ گاه شاهد آن نبودیم.

سرمربی میلان در مورد پیروزی 2-0 تیمش گفت: "عملکرد فوق العاده ای داشتیم و بالاخره شاگردانم با انرژی مورد انتظار من ظاهر شدند. ما سه بازی قبلی را 1-0 برده بودیم اما همیشه نمی توان انتظار داشت که گلی دریافت نخواهی کرد. به همین دلیل روی گل دوم تاکید داشتیم تا کار را یکسره کنیم."

پیولی در مورد عملکرد شاگردانش در این دیدار خانگی افزود: "ما به عنوان یک تیم، خوب کار کردیم. فوتبالی که ارائه دادیم با شدت بالا بود، از جان مایه گذاشتیم و حفط توپ قابل توجهی داشتیم. در بازی امروز فقط نکته مثبت دیدم. اما هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و ما برای ایستادن در جمع چهار تیم برتر نیاز به کسب حداکثر امتیازات داریم."

میلان شروع سال خوبی نداشت؛ حذف از کوپا ایتالیا، واگذاری سوپرجام به اینتر و از دست دادن سری آ. با این وجود آنها این روزها بهتر عمل می کنند و سرمربی شان معتقد است که همه چیز در حال بهتر شدن است: "اگر واقعیتش را بخواهید بعضی از شکست ها اعتماد به نفس و انگیزه ما را پایین آورد. اما اکنون در حال به دست آوردن دوباره همه این عناصر هستیم. نتایج خوب به بهتر شدن همه چیز کمک می کنند و این یک نکته کاملا ساده است."

پیولی در مورد بازگشت مایک مانیان و زلاتان ابراهیموویچ به جمع میلانی ها گفت: "بازگشت هر دو بازیکن از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است. مایک و زلاتان نه تنها بازیکنان بزرگی هستند، بلکه رهبرانی با تجربه بالا به شمار می روند. بنابراین حضور آنها کنار تیم قطعا می تواند به اتفاقات مثبتی انجامد."

این یک اصل است؛ اگر ببری همه چیز خوب می شود / پیولی: بالاخره با انرژی مورد انتظار من بازی کردیم 2