شنبه 28 مهر 1403

ایوان راکیتیچ: / چون حوصله نداشتیم، بارسا بیشتر جام نگرفت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ایوان راکیتیچ: / چون حوصله نداشتیم، بارسا بیشتر جام نگرفت!

ایوان راکیتیچ، هافبک کروات، به شدت از نگرش تیم بارسا انتقاد کرده و دلایل ناکامی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را پررنگ‌تر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ در دوره‌ای از حضورش در بارسلونا به شدت از نگرش و اتفاقات داخل این تیم انتقاد کرد.

هافبک 36 ساله کروات به مدت 6 فصل بازیکن بارسا بود، از 15-2014 تا 20-2019، که در آن عناوین زیادی کسب کرد (یک لیگ قهرمانان، چهار قهرمانی لالیگا، یک سوپرجام اروپا...)‌.

با این حال او در مصاحبه‌ای که امروز با کانال سور رادیو انجام داد، گفت: "اگر در مسابقات بزرگ اروپا به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا نکردند و با ناکامی بدی مواجه شدند، به‌خاطر بی‌انگیزگی تیم بود. از نظر من، با تمام احترام و محبتی که برای همه تیم‌ها قائلم، در بارسلونا به دلیل کسالت و به دلیل اینکه به چیزهایی غیر از فوتبال فکر می‌کردیم، عناوین بیشتری کسب نکردیم. "

این فوتبالیست که اکنون برای هایدوک اشپلیت بازی می‌کند، مدعی شد که ناکامی‌های بزرگ در فصل‌های 18-2017 و 19-2018 لیگ قهرمانان اروپا با حضور ارنستو والورده روی نیمکت، به دلیل اعتماد به نفس بیش از حد بود.

راکیتیچ گفت: "ما مقابل رم و لیورپول اشتباه کردیم، اما مطمئنم که ما تحت تاثیر بی‌حوصلگی احساس از پیش برنده بودن قرار گرفتیم. اگر تمام تلاش خود را نکنید، برنده نمی‌شوید. اگر آن عطش و تشنگی خود را حفظ کرده بودیم، یک یا دو لیگ قهرمانان دیگر می‌بردیم."

ایوان راکیتیچ: / چون حوصله نداشتیم، بارسا بیشتر جام نگرفت! 2