چهارشنبه 6 تیر 1403

باتیستوتا: من را با مسی و مارادونا مقایسه نکنید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
باتیستوتا: من را با مسی و مارادونا مقایسه نکنید!

گابریل باتیستوتا، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است که مقایسه او با لیونل مسی و دیه‌گو مارادونا اشتباه است.

به گزارش "ورزش سه"، باتیستوتا در فاصله سال‌های 1991 تا 2002 پیراهن تیم ملی آرژانتین را به تن داشت و یکی از بازیکنان به یاد ماندنی و درخشان تاریخ فوتبال این کشور به حساب می‌آید که طرفداران بسیار زیادی هم در سراسر دنیا داشت و از جایگاه خاصی در بین فوتبال دوستان برخوردار بود.

این بازیکن که سابقه حضور در فوتبال اروپا و بازی برای تیم‌های رم و اینتر و فیورنتینا را دارد در طول 78 دیداری که با پیراهن تیم ملی آرژانتین انجام داد موفق شد 56 گل به ثمر برساند و بسیاری او را یکی از بهترین بازیکنان این تیم می‌دانند و نامش را در کنار مسی و مارادونا قرار می‌دهند.

این ستاره سابق تیم ملی آرژانتین در پاسخ به این سوال که آیا او هم در سطحی نزدیک به این دو فوق ستاره فوتبال این کشور قرار دارد یا خیر به خبرنگاران گفت:«نه، نمی‌دانم. سبک بازی من متفاوت است. کار من این بود که گل بزنم و هیچ وظیفه خاص دیگری نداشتم اما آنها کارهای بسیار بیشتری از من انجام دادند. مسی و مارادونا جادو کردند.»

مسی و مارادونا هر دو موفق شدند قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی را برای تیم ملی آرژانتین به ارمغان بیاورند و مسی حالا امیدوار است که بتواند به آنها در دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در کوپا آمه‌ریکای 2024 کمک کند.

باتیستوتا: من را با مسی و مارادونا مقایسه نکنید! 2