سه‌شنبه 29 خرداد 1403

بادامکی: گزینه مدنظر ما برای انتخاب سرمربی فقط خارجی است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
بادامکی: گزینه مدنظر ما برای انتخاب سرمربی فقط خارجی است

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره جدایی اوسمار از سرخپوشان اظهار کرد: من ناراحت شدم که اوسمار جدا شد و تمام مسائلی که این مربی مدنظر داشت، باشگاه فراهم کرده بود و توافق کامل انجام شده بود. شاید به خاطر مشکلات شخصی و خانوادگی افتخار نداشتیم که در خدمتش باشیم.

او افزود: مسائل برای تمدید قرارداد اوسمار حل شده بود و تمام توافقات حتی جزییات انجام شد و راننده‌ای که می‌خواست زبان انگلیسی بلد باشد و خانه جدید می‌خواست که فراهم شده بود. حتی بلیت رفت و برگشت هم برایش فراهم کردیم، اما به علت مشکلات شخصی نیامد. بادامکی درباره اینکه گفته می‌شود مشکلات خانوادگی اوسمار بهانه است و مدیر برنامه اوسمار قیمت را بالا برده بود، گفت: او به ما گفت که پیشنهاد دارم و 3 نکته را شخصا به من اطلاع داد. یکی این بود که مشکل خانوادگی دارد و دوم اینکه مبلغ قراردادش را دریافت کند و سومین مورد این بود که پیشنهاد خوبی داشت و می‌خواست قرارداد فصل گذشته اش تسویه شود. همچنین همسرش باید آزمایشی می‌داد که اگر مشکلی نبود برمی گشت و 3 خواسته را ما حل کردیم، اما مشکل همسرش بود که از دسترس ما خارج بود. آن چیزی که بود گفتیم تمام و کمال انجام می‌دهیم و مشکلی نبود.

او درباره اینکه مذاکره با دراگان اسکوچیچ و سرمربی ناپولی صحت دارد، گفت: این صحبت‌ها می‌شود. وقتی پرسپولیس مربی ندارد این حرف‌ها مطرح می‌شود. ما تا 2، 3 روز قبل منتظر اوسمار بودیم به همین علت هیچ کاری نکردیم، اما بعد از آن گزینه‌هایی به باشگاه معرفی شدند و داریم پیگیری می‌کنیم و گزینه مدنظر ما فقط خارجی است و مربی ایرانی مدنظرمان نیست. با تمام احترامی که برای مربیان ایرانی قائل هستم، اما گزینه داخلی مورد نظر ما نیست. با توجه به اینکه بودجه محدودی داریم کارمان برای انتخاب سرمربی جدید سخت است. بادامکی درباره اینکه فرصت زیادی برای انتخاب سرمربی جدید ندارید، گفت: به نفع باشگاه هم هست هر چه سریعتر که مربی اش انتخاب و معرفی شود، چون زمان به درازا کشیده شود حواشی انتخاب مربی هم بیشتر می‌شود و هواداران ما استرس بیشتری می‌گیرند. اولویت ما این است که در چند روز آینده مربی مان مشخص شود و نمی‌توانیم تاریخ دقیقی را مشخص کنیم، چون نباید شتاب زده عمل کنیم که خدای نکرده مربی انتخاب شود که به نفع باشگاه نباشد.

او افزود: ما به خاطر محدودیت زمانی که داریم با هر چه سریعتر کادر فنی مان مشخص شود، چون اردوی خارجی در پیش داریم و باید سریعتر نفرات خود را برای اخذ ویزا معرفی کنیم و هر 2 کار را در یک راستا داریم انجام می‌دهیم که عقب نمانیم. او درباره شروع تمرینات پرسپولیس گفت: طبق برنامه قبلی قرار بود یک ماه استراحت کنیم و دهه اول تیر ماه تمرینات خود را شروع کنیم، اما برنامه ریزی قبلی مان بهم خورد. در لیست بزرگسال محدودیت داریم و طبیعی است که باید با چند نفر خداحافظی کنیم. همچنین باید با بازیکنانی که قرارداد ندارند، مذاکره کنیم تا قراردادشان را تمدید کنیم. همه تلاش خود را می‌کنیم که اکثر نفرات را حفظ کنیم که ان شا الله با اضافه شدن نفرات جدید کیفیت تیم بالاتر برود.

بادامکی درباره وضعیت علی علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گفت: من با علیپور در نیم فصل صحبت کردم که به تیم اضافه شود که آن موقع قرارداد داشت و امکان اضافه شدن به پرسپولیس را نداشت. اما اکنون شنیدم او سرباز است و نمی‌دانم واقعیت دارد یا نه! همه این‌ها منوط به انتخاب سرمربی هست که ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

او درباره اینکه با بازیکنان تسویه حساب شده است، گفت: نسبت به نیم فصل خیلی بهتر است، اما متاسفانه هنوز تسویه حساب نکردیم. نزدیک 75 الی 80 درصد بازیکنان پول خود را گرفتند. ان شا الله به زودی تسویه حساب کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال