شنبه 31 شهریور 1403

بادی‌گارد مسی شایعات را تکذیب کرد: می‌مانم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بادی‌گارد مسی شایعات را تکذیب کرد: می‌مانم!

رودریگو دی‌پل، ستاره آرژانتینی اتلتیکو مادرید شایعات درباره جدایی‌اش از این تیم را تکذیب کرده و می‌گوید به حضور در این تیم ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، در چند هفته گذشته شایعاتی درباره جدایی رودریگو دی‌پل از اتلتیکو مادرید مطرح شده و گفته می‌شد یوونتوس به دنبال جذب او است و احتمال دارد این ستاره آرژانتینی به سری آ برگردد.

اما دی‌پل امروز همه شایعات را تکذیب کرده و در مصاحبه با روزنامه آ اس گفت قصد دارد به بازی کردن در تیمی که هدایتش به عهده هموطن او دیه‌گو سیمئونه است ادامه دهد.

ستاره آرژانتینی اتلتیکو در این مصاحبه گفت:" من اینجا راضی و خوشحالم. من در اتلتیکو در یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا بازی می‌کنم و برای بازی کردن و فیکس بودن در چنین تیمی باید خیلی تلاش کرد".

دی‌پل در ادامه گفت:" من همه چیز اتلتیکو را دوست دارم و چه از این باشگاه و چه از شهر مادرید رضایت کامل دارد. رضایت از شهری که در آن زندگی می‌کنید برای یک فوتبالیست خیلی مهم است. من در این باشگاه رشد کرده‌ام و برای آنچه در اتلتیکو انتظارم را می‌کشد هیجان زیادی دارم".

این ستاره آرژانتینی در تابستان 2021 با قراردادی 35 میلیون یورویی از اودینزه به اتلتیکو مادرید پیوست و قرارداد او تا تابستان 2028 اعتبار دارد.

بادی‌گارد مسی شایعات را تکذیب کرد: می‌مانم! 2