یک‌شنبه 6 آبان 1403

بارسا با آغوش باز از پدیده برزیلی استقبال کرد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بارسا با آغوش باز از پدیده برزیلی استقبال کرد (عکس)

در بازگشت بازیکنان بارسا به تمرینات بعد از تعطیلی کریسمس امروز ویتور روکه برای اولین بار در تمرین تیم جدیدش شرکت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه که در روزهای گذشته رسما بازیکن بارسا شد پیش از این خودش را به ژاوی معرفی کرده و به هم‌تیمی‌هایش معرفی شده بود. اما پدیده برزیلی امروز برای اولین بار در کنار بارسایی‌ها تمرین کرد.

بازیکنان بارسلونا بعد از یک هفته تعطیلی و پشت سر گذاشتن ایام کریسمس امروز جمعه تمرینات را زیر نظر ژاوی از سر گرفتند. مهم‌ترین ویژگی تمرین امروز اضافه شدن ویتور روکه به جمع بارسایی‌ها بود.

ستاره برزیلی چهارشنبه از کشورش به بارسلون آمد و دیروز قراردادش را رسما اعلام کرد. روکه پیش از تمرین امروز خودش را به ژاوی معرفی کرده و با حضور او با هم‌تیمی‌های جدیدش آشنا شده بود.

بارسلونا قرار است هفته آینده با اجرای مراسمی رسمی ویتور روکه را به هواداران معرفی کند. ولی او امروز در کنار هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت تا باری اولین بار با آنها تمرین کند.

تمرین امروز بارسلونا چند غایب داشت که عدم حضور آنها مشخص بود. گاوی و تراشتگن با مصدومیت‌های طولانی‌مدت روبرو هستند و اینیگو مارتینز هم به دلیل مصدومیت قادر به تمرین نیست. مارکوس آلونسو دیگر مصدوم بارسا است که انتظار می‌رود ظرف ساعت‌های آینده مشخص شود خودش را به تیغ جراحی خواهد سپرد یا معالجات عادی را ادامه خواهد داد.

بارسا با آغوش باز از پدیده برزیلی استقبال کرد (عکس) 2
بارسا با آغوش باز از پدیده برزیلی استقبال کرد (عکس) 3