شنبه 5 آبان 1403

بارسا راه رفتن این ستاره جوان را می‌بندد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بارسا راه رفتن این ستاره جوان را می‌بندد!

باشگاه بارسلونا می‌خواهد قرارداد پائو کوبارسی را برای جلوگیری از رفتن او به تیم‌های دیگر تمدید کند.

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز از زمانی که سرمربی بارسلونا شده، به 15 بازیکن آکادمی این تیم میدان داده است. پائو کوبارسی هم در کنار لامینه یامال و مارک گوئیو، یکی از جدیدترین ستاره لاماسیاست که این فصل به تیم اصلی تحت هدایت ژاوی ارتقا پیدا کرده است.

این مدافع میانی که به تازگی 17 ساله شد، اولین بازی خود را در جام حذفی مقابل یونیونیستا انجام داد و مقابل بتیس در بنیتو ویامارین به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت و به گفته خودش روی ابرها سیر می‌کرد.

او در همان نمایش های اولیه خود بلوغ یک مدافع میانی باتجربه را از خودش به نمایش گذاشت، چیزی که باعث شد برخی از باشگاه ها از جمله چلسی شرایط او را در بارسا زیر نظر بگیرند.

به گزارش اسپورت کاتالان، بارسا در مورد اینکه کوبارسی علاقه دارد در بارسا به دوران حرفه ای اش ادامه دهد اطمینان دارد و نگرانی خاصی از بابت جدایی او برای سران تیم وجود ندارد. با این حال این باشگاه قصد دارد قرارداد این ستاره جوان را هر چه زودتر تمدید کند. آنها می خواهند یک قرارداد بلند مدت با بند فسخ سنگین تری وضع کنند و همچنین دستمزد کوبارسی را در آن افزایش دهند تا به نوعی شرایط رفتن او را دشوار کنند. بعد از بازی مقابل بتیس و درخشش کوبارسی، این ستاره در اکثر تمرینات تیم اصلی بارسا حضور دارد.

بارسا راه رفتن این ستاره جوان را می‌بندد! 2