چهارشنبه 4 مهر 1403

بارسا نفس راحت کشید: بند فسخ عثمان فعال نمی‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بارسا نفس راحت کشید: بند فسخ عثمان فعال نمی‌شود

عثمان دمبله که احتمال پیوستنش به پی‌اس‌جی بارسا را عصبانی کرده به همراه این تیم به لاس‌وگاس سفر می کند اما در بازی دوستانه با میلان به میدان نخواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، احتمال انتقال عثمان دمبله از بارسلونا به پاری سن ژرمن به یکی از جدیدترین درام‌های نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است.

وقتی خبر این انتقال منتشر شد مشخص بود که بارسلونا از این موضوع و از دست دادن ستاره فرانسوی‌اش راضی نیست. ساعاتی پیش خبر رسید که پرواز امشب بارسلونا به لاس‌وگاس برای دیدار دوستانه با میلان به تاخیر افتاده تا تکلیف آینده دمبله مشخص شود.

اما دقایقی پیش رسانه‌های کاتالان اعلام کردند مدیران بارسا به دمبله اعلام کرده‌اند که در این سفر با تیم همراه خواهد بود هر چند او در بازی دوستانه با میلان به میدان نخواهد رفت تا تکلیفش مشخص شود.

آنچه بارسلونا را از دمبله و پاری سن ژرمن عصبانی کرده بود این بود که در قرارداد این ستاره فرانسوی بند فسخ 50 میلیونی وجود دارد که دمبله و پی‌اس‌جی می‌توانند بدون هماهنگی با بارسا آن را فعال کنند. موندو دپورتیوو می‌گوید در گفتگوهای اخیر بین بارسا و پی‌اس‌جی این احتمال از روی میز کنار گذاشته شده و تکلیف دمبله در روزهای آینده بعد از مذاکره بین بارسلونا و پاری سن ژرمن مشخص خواهد شد.

گزارش‌ها حاکی است بارسلونا به دمبله و پاری سن ژرمن 5 روز مهلت داده و خواهان این است که مذاکرات دو طرف حداکثر 5 روز طول بکشد.

پاری سن ژرمن عثمان دمبله را بهترین گزینه برای جانشینی کیلیان امباپه می‌داند که احتمال جدایی او و پیوستنش به رئال مادرید بالا است. اگر بند فسخ قرارداد دمبله امشب فعال می‌شد پی‌اس‌جی می‌توانست او را تنها با 50 میلیون به خدمت بگیرد اما از فردا ارزش او حدود دو برابر شده و به 100 میلیون یورو خواهد رسید.

بارسا نفس راحت کشید: بند فسخ عثمان فعال نمی‌شود 2