چهارشنبه 11 مهر 1403

بارسا 5-0 یانگ بویز: اولین سه امتیاز با درخشش لوا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بارسا 5-0 یانگ بویز: اولین سه امتیاز با درخشش لوا

بارسلونا در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 5-0 یانگ بویز را شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در ورزشگاه مونتخوئیک میزبان یانگ بویز بود و موفق شد با 5 گل این تیم را شکست دهد. آبی‌اناری‌ها در نیمه اول موفق به زدن 3 گل شدند و در 45 دقیقه دوم هم دو گل به ثمر رساندند.

ترکیب دو تیم:

بارسلونا: پنیا، کنده، کوبارسی، مارتینز، بالده، پدری، کاسادو، یامال، رافینیا، تورس، لواندوفسکی

یانگ بویز: هادام، زوکرو، کامارا، بلوم، لوپر، کالی، آیمری، اوگرینیچ، مونتیرو، ایتن

بارسلونا بازی را طوفانی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید تا نشان دهد شکست سنگین ابتدای هفته برابر اوساسونا تأثیری بر روی فرم کلی آنها نگذاشته است. در دقیقه هشت بود که رابرت لواندوفسکی توانست روی یک کار تیمی عالی چراغ اول را روشن کند.

بارسایی‌ها که دست‌بردار نبودند و حملات‌شان یکی پس از دیگری تبدیل به موقعیت جدی می‌شد، بالاخره در دقیقه 34 توسط رافینیا، که در این فصل احیا شده، به گل دوم دست یافت.

سه دقیقه پس از گل دوم بود که اینیگو مارتینز با یک ضربه سر مهارنشدنی اختلاف را به سه گل رساند و بارسا با پیروزی 3-0 به رختکن رفت.

بارسلونا که با توپ پر نیمه دوم را آغاز کرده بود، خیلی زود توسط لواندوفسکی بازی را 4-0 کرد و سپس در ادامه دقایق به مدیریت بازی پرداخت.

تشویق ایستاده فرانکی دی‌یونگ که در حال گرم کردن بود و در دقیقه 75 به زمین رفت یکی از جذابیت‌های نیمه دوم بود. بارسلونا در دقایق پایانی هم روی گل به خودی بازیکن حریف به یک گل دیگر رسید تا حساب کار 5-0 شود و شاگردان فلیک پس از شکست در هفته اول لیگ قهرمانان، به یک پیروزی پرگل دست یابند.

گل‌ها:

در دقیقه 8 پس از یک همکاری عالی بین بازیکنان خط حمله، رافینیا توپ را از سمت راست به مقابل دروازه ارسال کرد و لواندوفسکی در آنجا کار را تمام کرد. گل دوم بارسا در دقیقه 34 به دست آمد. جایی که شوت محکم پدری به دفاع خورد و در مقابل دروازه به رافینیا رسید تا او دروازه‌بان را تسلیم کند. سه دقیقه پس از گل دوم، روی سانتر زیبای پدری، اینیگو مارتینز با ضربه سر بازی را 3-0 کرد. بارسا کار سختی برای زدن گل چهارم نداشت. در پنجاه و یکمین دقیقه بازی روی ارسال کرنر و شلوغی محوطه جریمه، توپ به دهانه دروازه رسید و در آنجا لواندوفسکی با ضربه سر گل بعدی را به ثمر رساند‌ گل پنجم تیم فلیک در دقیقه 81 با کمک بازیکن حریف به ثمر رسید. پس از ارسال توپ به محوطه جریمه، محمد کامارا با اشتباهی در دفع توپ، آن را به درون دروازه خودی فرستاد.
بارسا 5-0 یانگ بویز: اولین سه امتیاز با درخشش لوا 2
بارسا 5-0 یانگ بویز: اولین سه امتیاز با درخشش لوا 3
بارسا 5-0 یانگ بویز: اولین سه امتیاز با درخشش لوا 4
بارسا 5-0 یانگ بویز: اولین سه امتیاز با درخشش لوا 5
بارسا 5-0 یانگ بویز: اولین سه امتیاز با درخشش لوا 6
بارسا 5-0 یانگ بویز: اولین سه امتیاز با درخشش لوا 7
بارسا 5-0 یانگ بویز: اولین سه امتیاز با درخشش لوا 8
بارسا 5-0 یانگ بویز: اولین سه امتیاز با درخشش لوا 9
بارسا 5-0 یانگ بویز: اولین سه امتیاز با درخشش لوا 10
بارسا 5-0 یانگ بویز: اولین سه امتیاز با درخشش لوا 11
بارسا 5-0 یانگ بویز: اولین سه امتیاز با درخشش لوا 12
بارسا 5-0 یانگ بویز: اولین سه امتیاز با درخشش لوا 13
بارسا 5-0 یانگ بویز: اولین سه امتیاز با درخشش لوا 14
بارسا 5-0 یانگ بویز: اولین سه امتیاز با درخشش لوا 15
بارسا 5-0 یانگ بویز: اولین سه امتیاز با درخشش لوا 16