شنبه 28 مهر 1403

بارسا 7-0 وایادولید / روزهای رویایی با فلیک: بارسا حریف را هفت‌تایی کرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بارسا 7-0 وایادولید / روزهای رویایی با فلیک: بارسا حریف را هفت‌تایی کرد!

بارسلونا در سومین هفته لالیگا با ارائه یک بازی درخشان و چشم‌نواز موفق شد وایادولید را در مونتچوئیک 7-0 در هم بکوبد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که فصل جدید را با فلیک عالی آغاز کرده و در هفته اول والنسیا و در هفته دوم اتلتیک بیلبائو را با نتایج مشابه 2-1 شکست داده بود، امروز در خانه‌اش ورزشگاه مونتچوئیک جشنواره گل به راه انداخت و وایادولید را 7-0 در هم شکست.

رافینیا ستاره اصلی بارسلونا بود که هت‌تریک کرد. لواندفوسکی، ژول کنده، دنی اولمو و فران تورس هم برای بارسای هانسی فلیک هر کدام یک گل زدند تا درنهایت بازی با نتیجه 7-0 تمام شود. هواداران بارسا در ورزشگاه که شیفته نمایش چشم‌نواز تیم‌شان شده بودند بارها برای چندین دقیقه یکصدا سرمربی آلمانی را تشویق کردند تا این شعار در ورزشگاه طنین بیندازد: هانسی فلیک، هانسی فلیک!

بازی تازه آغاز شده بود که سانتر مواج یامال به درون محوطه را لواندوفسکی نتوانست به خوبی استفاده کند ولی توپ به اولمو رسید. او شوتی محکم شلیک کرد که به تیر افقی برخورد کرد و مانع از باز شدن دروازه وایادولید شد.

در دقیقه 10 که دنی اولمو که اولین بازی فیکس خود برای بارسا را تجربه می‌کرد توپ را خط دروازه حریف عبور داد اما کمک داور به درستی پرچم خود را بالا برد و اعلام آفساید کرد.

بیست دقیقه از شروع بازی گذشته بود که کوبارسی در میانه میدان توپ را دریافت کرده و با پاسی بلند از بالای سر همه بازیکنان وایادولید رافینیا را پیدا کرد. ستاره برزیلی با یک مهار سینه توپ را روی زمین آورد و با بغل پا دروازه حریف را باز کرد.

کمی بیش از نیمی از نیمه اول گذشته بود که لامین یامال پاس گلی شبیه به پاس گل کوبارسی برای لواندوفسکی فراهم کرد. پاس بلند او از بالای سر بازیکنان حریف را لوا کنترل کرد و ضربه زمینی او بعد از برخورد به دروازه‌بان وارد دروازه وایادولید شد.

بارسا همچنان برای گلزنی عطش داشت. این بار آنها روی یک ضربه کرنر به گل رسیدند. رافینیا توپ را به مرکز محوطه جریمه ارسال کرد. در اشتباه خط دفاعی وایادولید برای دفع توپ ژول کنده سریعتر وکنش نشان داد و با شوتی محکم توپ را به مرکز دروازه وایادولید کوباند تا اختلاف سه گله شود.

بارسا در نیمه دوم همچنان برای گلزنی عطش داشت. بازی روان تیم هانسی فلیک در دقیقه 64 به گل چهارم ختم شد. دنی اولمو پاسی عمقی برای لواندوفسکی فرستاد. دو مدافع حریف توپ را از جلوی پای او دور کردند. لامین یامال دخالت کرد ولی توپ از جلوی پای او دور شد و به پای لواندوفسکی برخورد کرد. رافینیا در سمت چپ از راه رسید تا با یک ضربه نرم دروازه را باز کرده و دو گله شود.

هشت دقیقه بعد لامین یامال با پیشروی سریع و یک پاس عمقی درخشان توپ را به رافینیا رساند تا او با یک بغل پا دروازه‌بان وایادولید را مغلوب کرده و در این بازی هت‌تریک کند. رافینیا نشان داد یکی از فرصت‌طلب‌ترین مهاجمانی است که هانسی فلیک در این فصل می‌تواند روی او حساب کند.

درحالیکه لواندوفسکی تعویض شده و جای خود را به فران تورس داده بود تورس چند دقیقه بعد برای دنی اولمو پاس گل ساخت. اولمو بالاخره توانست به گلی که در طول مسابقه بارها به آن نزدیک شده بود برسد. حرکت تکنیکی زیبای این ستاره اسپانیایی در محوطه جریمه و ضربه دقیق او به گوشه سمت راست بارسلونا را 6 گله کرد.

شاگردان هانسی فلیک قصد نداشتند تا آخرین لحظه دست از تلاش برای گلزنی بردارند. تورس تازه‌نفس سه دقیقه بعد پاس رافینیا را به گل هفتم تبدیل کرد. ارسال عرضی رافینیا از سمت چپ را فران با شوتی سرضرب و بغل پا وارد دروازه وایادولید کرد تا هفتمین گل تیم هانسی فلیک به ثمر برسد.

بازی درخشان بارسلونا مقابل وایادولید درنهایت با پیروزی 7-0 به پایان رسید. آنها حالا برای هر حریفی یک تیم ترسناک هستند و هواداران بیش از هر زمان دیگری به تکرار سالهای اوج بلوگرانا امیدوار شده‌اند.

بارسا 7-0 وایادولید / روزهای رویایی با فلیک: بارسا حریف را هفت‌تایی کرد! 2
بارسا 7-0 وایادولید / روزهای رویایی با فلیک: بارسا حریف را هفت‌تایی کرد! 3
بارسا 7-0 وایادولید / روزهای رویایی با فلیک: بارسا حریف را هفت‌تایی کرد! 4
بارسا 7-0 وایادولید / روزهای رویایی با فلیک: بارسا حریف را هفت‌تایی کرد! 5
بارسا 7-0 وایادولید / روزهای رویایی با فلیک: بارسا حریف را هفت‌تایی کرد! 6
بارسا 7-0 وایادولید / روزهای رویایی با فلیک: بارسا حریف را هفت‌تایی کرد! 7