دوشنبه 11 تیر 1403

بازداشت یکی از متخلفان انتخابات ریاست جمهوری در این شهر

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
بازداشت یکی از متخلفان انتخابات ریاست جمهوری در این شهر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر گفت: شخصی که در یکی از شعب اخذ رای شهرستان بهشهر در حال فعالیت برای تبلیغ یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بود، بازداشت شد.

به گزارش خبرآنلاین، ابوالقاسم کیانی اظهار کرد: پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت تبلیغاتی فردی در یک شعبه اخذ رای این شهرستان پیگیری‌های لازم به منظور صحت‌سنجی انجام و دستور بازداشت فرد متخلف صادر شد.

ایرنا در خبری نوشت: وی با بیان این‌که برای فرد متخلف پرونده قضایی تشکیل شده است، افزود: عوامل دستگاه قضایی همراه با سایر عوامل برگزاری انتخابات همه توان خود را برای برگزاری انتخابات باکیفیت و سالم و جلوگیری از وقوع تخلف به کار گرفته‌اند و با هر نوع تخلفی برخورد خواهند کرد.

رییس کل دادگستری مازندران نیز امروز اعلام کرد که دادستان‌ها به شکل دقیق، شعبه‌های مستقر در حوزه انتخاباتی خود را در استان رصد می‌کنند.

به گفته پوریانی شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان فعال است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، به تخلفات رسیدگی و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

فرآیند رای‌گیری در مازندران امروز همزمان با سراسر کشور در 2 هزار و 542 شعبه ثابت و 686 صندوق سیار با فعالیت نزدیک به 60 هزار نفر از عوامل اجرایی برگزار می‌شود. جمعیت واجد شرایط مازندران برای این انتخابات 2 میلیون و 487 هزار و 244 نفر است یک میلیون و 251 هزار و 112 نفر این تعداد را مردان و یک میلیون و 236 هزار و 132 نفر را زنان استان تشکیل می‌دهند.

233217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1925921