پنج‌شنبه 14 تیر 1403

بازدید سرزده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین از سه بازار میوه و تره بار

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بازدید سرزده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین از سه بازار میوه و تره بار

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان، با هدف نظارت بر عملکرد بهره برداران و خدمت رسانی بهتر به شهروندان از بازار‌های میوه و تره بار «اختیاریه»، «زرگنده» و «ولنجک» بازدید کرد. وی در این بازدید علاوه بر نظارت بر کیفیت وکمیت محصولات با شهروندان و مراجعان گفتگو کرد و در جریان نقطه نظرات آن‌ها قرار گرفت. بختیاری زاده در ادامه این بازدید‌ها نیز با بهره...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان، با هدف نظارت بر عملکرد بهره برداران و خدمت رسانی بهتر به شهروندان از بازار‌های میوه و تره بار «اختیاریه»، «زرگنده» و «ولنجک» بازدید کرد.

وی در این بازدید علاوه بر نظارت بر کیفیت وکمیت محصولات با شهروندان و مراجعان گفتگو کرد و در جریان نقطه نظرات آن‌ها قرار گرفت.

بختیاری زاده در ادامه این بازدید‌ها نیز با بهره برداران گفتگو کرد و راهکار‌هایی در راستای افزایش رضایت شهروندان به آن‌ها ارایه کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تاکید کرد: جلب رضایت شهروندان اولویت مهم این سازمان است بنابراین برخورد مطلوب با مشتریان و کیفیت خوب محصولات باید مدنظر بهره برداران باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت ما خدمات رسانی به شهروندان است بنابراین در این زمینه باید با کمک یکدیگر از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.