یک‌شنبه 15 مهر 1403

بازدید وزیرعلوم کشور مالی از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران / از پیشرفت‌های سازمان شگفت‌زده شدم

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
بازدید وزیرعلوم کشور مالی از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران / از پیشرفت‌های سازمان شگفت‌زده شدم

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، صبح امروز «آمادو کیتا» وزیر تحصیلات عالی و تحقیقات علمی کشور مالی از غرب آفریقا به همراه تیم همراهش در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران حضور پیدا کرد.

در ابتدا جلسه‌ای با حضور حسن زمانیان رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و جمعی از مدیران این مجموعه برگزار شد. در این جلسه ضمن معرفی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به هیات کشور مالی به سوالات وزیر تحصیلات عالی و تحقیقات علمی این کشور درخصوص فعالیت‌ها و چشم‌اندازهای این پارک علم و فناوری پاسخ داده شد.

سپس آمادوکیتا به اتفاق همراهنش از پژوهشکده میکروسیالات، گیاهان دارویی، پروبیوتیک دامی، سلول های بنیادی و حیوانات تراژن و... بازدید کرد. او همچنین با حضور در پارک علم و فناوری آیروست از دستاوردها و محصولات شرکت‌های مستقر در این مجموعه مانند گروه کران فعال در حوزه میکروالکترونیک و نانوالکترونیک، نیکا کمپرسور و پرنیان گستر پرتو سنج نیز بازدید کرد.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید صادرات دانش‌بنیان پارک علم و فناوری آیروست سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است