یک‌شنبه 17 تیر 1403

بازگشت آرامش به بارسا: فقط 30 میلیون می‌خواهیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازگشت آرامش به بارسا: فقط 30 میلیون می‌خواهیم!

بارسلونا برای بازگشت به قانون 1-1 لالیگا به درآمدی 30 میلیون یورویی نیاز دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر، هدف اصلی بارسلونا بازگشت به قانون 1-1 لالیگا است که به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون محدودیت بازیکن جدید جذب کنند. اما تا به این هدف برسند، راه درازی در پیش دارند و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، رقابت برای جذب گزینه‌های مدنظر هانسی فلیک، سرمربی جدید، آغاز خواهد شد.

طبق گزارش دیاریو آاِس، بارسلونا هنوز 30 میلیون یورو کمبود دارد تا به قانون 1-1 لالیگا بازگردد. این کسری می‌تواند از هر نوع درآمدی، نه فقط فروش بازیکنان، جبران شود. لازم به ذکر است که این مبلغ شامل پولی نمی‌شود که کاتالان‌ها سعی دارند از عدم پرداخت‌های کمپانی لیبرو برای بارسا استودیوز به دست آورند. مدیران باشگاه در حال حاضر در تلاشند یک اسپانسر جایگزین پیدا کنند.

قرارداد جدید با نایکی که به زودی اعلام خواهد شد، به طور چشمگیری به تلاش‌های بارسلونا برای بازگشت به این قانون کمک کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این قرارداد می‌تواند بین 100 تا 150 میلیون یورو ارزش داشته باشد.

این تابستان ممکن است فرصتی برای بازگشت آرامش به بارسلونا باشد. هرچند فروش بازیکنان برای بازگشت به قانون 1-1 ضروری نیست، اما برای جمع‌آوری بودجه برای جذب بازیکنان جدید ضروری خواهد بود. بنابراین، پیش‌بینی می‌شود که تابستان بسیار شلوغی در انتظار هیئت‌مدیره بارسلونا باشد.

بازگشت آرامش به بارسا: فقط 30 میلیون می‌خواهیم! 2