شنبه 31 شهریور 1403

بازگشت اولرایش به دروازه باواریایی‌ها / نویر دوباره مصدوم شد: این بار موقع گرم کردن!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازگشت اولرایش به دروازه باواریایی‌ها / نویر دوباره مصدوم شد: این بار موقع گرم کردن!

بایرن مونیخ اعلام کرد مانوئل نویر در جریان گرم کردن پیش از شروع دیدار مقابل برمن احساس درد کرده و به همین دلیل نیمکت‌نشین شده است.

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر در جریان دیدار بایرن مونیخ با دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان اروپا با حرکتی عجیب و غریب مصدوم شد اما تا پایان نیمه اول به حضور در دروازه ادامه داد. با اینحال نویر بین دو نیمه تعویض شد.

درحالیکه هواداران نگران شدت مصدومیت نویر بودند با اعلام ترکیب رسمی برای دیدار امروز مقابل وردربرمن مشخص شد که نام نویر در این ترکیب حضور دارد و قرار بود کاپیتان بایرن از ابتدا وارد زمین شود.

اما دقایقی پیش وقتی سوت شروع بازی زده شد هواداران با تعجب دیدند که به جای نویر اسون اولرایش درون دروازه تیم‌شان ایستاده است.

بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای کوتاه به این نگرانی‌ها پاسخ داد و گفت علت نیمکت‌نشینی غیرمنتظره نویر این بوده که او در جریان گرم کردن پیش از بازی دچار آسیب شده است.

در بیانیه کوتاه بایرن مونیخ آمده است:" مانوئل نویر پیش از شروع بازی با وردربرمن در زمین مشغول گرم کردن بود که از ناحیه ران پا احساس درد کرد. کادر فنی تصمیم گرفت برای اینکه دست به ریسک نزند مانوئل را روی نیمکت بنشاند و سون اولرایش از ابتدا درون دروازه ما ایستاد".

بازگشت اولرایش به دروازه باواریایی‌ها / نویر دوباره مصدوم شد: این بار موقع گرم کردن! 2
بازگشت اولرایش به دروازه باواریایی‌ها / نویر دوباره مصدوم شد: این بار موقع گرم کردن! 3