یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

بازگشت دو ستاره بایرن: موسیالا هنوز غایب است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازگشت دو ستاره بایرن: موسیالا هنوز غایب است

لروی سانه و سرژ گنابری در تمرینات امروز بایرن مونیخ حضور داشتند اما جمال موسیالا همچنان در این تمرینات غایب است.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ سه‌شنبه شب در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی رئال مادرید به میدان برود و امیدوار است که بتواند با استفاده از امتیاز میزبانی در این دیدار پیروز شود و با خیالی آسوده‌تر قدم به بازی برگشت بگذارد.

توماس توخل قصد دارد که از تمامی توان تیمش برای غلبه بر شاگردان کارلو آنچلوتی استفاده کند اما معضل مصدومیت که این فصل بارها و بارها گریبانگیر این تیم شده بود بار دیگر شرایط را برای آنها سخت کرده است.

در روزهای اخیر گفته شده بود که موسیالا به دلیل مصدومیت و احساس دردی که داشته در تمرینات بایرن غایب است اما پیش بینی می‌شد که امروز به محل تمرین برگردد و بتواند در بازی سه‌شنبه شب در ترکیب اصلی برابر رئال به میدان برود. با این حال، رسانه‌های نزدیک به بایرن اعلام کردند که این بازیکن در تمرین امروز هم غایب بوده اما احتمالا فردا شرایط حضور در تمرینات را داشته باشد.

خبر خوبی هم که در تمرینات امروز به گوش هواداران بایرن رسید این بود که سانه و گنابری به صورت کامل مصدومیت را پشت سر گذاشتند و به همراه سایر بازیکنان این تیم تحت نظر توخل تمرین کرده‌اند.

بازگشت دو ستاره بایرن: موسیالا هنوز غایب است 2