بازگشت محدودیتهای سخت کرونایی به جادههای مازندران
هادی عبادی گفت: با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی هر گونه آمد وشد پلاکهای غیر بومی به مازندران تا اطلاع بعدی ممنوع است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی عبادی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: هماکنون آمد و شد خودروها در جادههای هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، اما پیش بینی میشود از بعدازظهر شاهد پیک ورود مسافران به استان باشیم. عبادی با اشاره به اینکه هم اکنون شهرستان آمل در وضعیت قرمز و شهرستانهای نور، محمودآباد، چالوس، قائمشهر و نکا در وضعیت نارنجی قرار گرفتند، افزود: ماموران پلیس راه کماکان در ورودهای استان از جمله هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر، گلستان و گیلان مستقر هستند و از ورود خودروهای غیر بومی جلوگیری میکنند. وی گفت: 24 ساعت گذشته ماموران پلیس راه 901 دستگاه خودرو غیر بومی را جریمه کردند و 149 خودرو را به مبدا بازگشت داده اند. عبادی افزود: رانندگان 38 هزار و 104 دستگاه خودروی غیربومی که از ابتدای امسال تاکنون قصد ورود به مازندران را داشته اند، جریمه شده اند. سرپرست پلیس راه مازندران گفت: 12 هزار و 609 خودرو با پلاک غیربومی هم که در این مدت قصد ورود به استان را داشتند به استانهای خود بازگردانده شدند. وی افزود: خودروهایی که با پلاک شهرهای قرمز وارد استان مازندران شوند یک میلیون تومان جریمه میشوند و خودروهایی که از شهرهای نارنجی به مازندران بیایند توسط دوربینها 500 هزار تومان جریمه میشوند. عبادی گفت: محدودیتهای شبانه کرونایی همچنان در همه شهرهای استان از ساعت 22 شب تا 3 بامداد اعمال میشود و متخلفان جریمه میشوند. انتهای پیام /