یک‌شنبه 27 خرداد 1403

بازگشت کاپیتان سابق یونایتد به دنیای مربیگری!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازگشت کاپیتان سابق یونایتد به دنیای مربیگری!

وین رونی، کاپیتان سابق منچستر یونایتد، با تیم پلیموث آرگیل از چمپیونشیپ به عرصه مربیگری بازمی‌گردد.

به گزارش "ورزش سه"، طبق گزارش تلگراف، رونی پس از اخراج از بیرمنگام سیتی، ممکن است به دنیای مربیگری بازگردد. پس از اخراج ایان فاستر در ماه آوریل، تنها بعد از سه ماه سرمربیگری، پلیموث به دنبال سرمربی جدید است. فاستر پس از متحمل شدن 8 شکست در 11 بازی، در ماه آوریل از سمت خود اخراج شد. با این حال، پلیموث پس از جدایی او موفق شد نتایج خوبی کسب کند و از سقوط به لیگ یک جلوگیری کند.

رونی دوران سختی را در بیرمنگام سپری کرد و در نهایت پس از تنها 15 بازی اخراج شد. با این حال، رابطه او با نیل دِوسنیپ، مدیر پلیموث، ممکن است به بازگشت او به عرصه مربیگری کمک کند. رونی با دِوسنیپ رابطه نزدیکی دارد و او را از دوران حضورشان با هم در اورتون به خوبی می‌شناسد. دِوسنیپ زمانی که رونی در حال پیشرفت در رده‌های پایین بود، در آکادمی اورتون کار می‌کرد.

رونی تمایل خود را برای بازگشت به مربیگری پنهان نکرده است. او در ماه فوریه گفت: "من قطعاً می‌خواهم به دنیای مربیگری برگردم. اتفاقی که در بیرمنگهام افتاد یک شکست بود، اما من مبارزه می‌کنم و می‌خواهم دوباره به آن برگردم. در حرفه مربیگری، اخراج شدن بخشی از این حرفه است و شما با شکست‌هایی روبرو خواهید شد. مهم این است که چگونه به عقب برگردید. من زمان خوبی برای تفکر داشته‌ام و مطمئنم که دفعه بعد عملکرد بهتری خواهم داشت."

رونی برای مسابقات یورو 2024 به عنوان کارشناس با بی‌بی‌سی همکاری خواهد کرد، اما اینکه آیا او توسط پلیموث جذب می‌شود یا خیر، هنوز مشخص نیست.

بازگشت کاپیتان سابق یونایتد به دنیای مربیگری! 2