پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بازگشت کی‌روش به شغل اولش در فوتبال!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازگشت کی‌روش به شغل اولش در فوتبال!

کی روش و تیم ملی فوتبال ایران به دنبال رویاپردازی در جام جهانی پیش رو هستند. صعود به مرحله گروهی که آنها را درتاریخ فوتبال ایران جاودانه خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش به خوبی می داند دردوحه دریافت های علیرضا بیرانوند و هم چنین نمایش خوب مدافعین به خصوص دو مدافع میانی تا چه اندازه در موفقیت تیم ملی تاثیر گذار است. همین طور که این نمایش موجب برتری تیم ملی در بازی دوستانه با اروگوئه شد. چرا که تیم ملی در فاز تهاجمی مردان تاثیر گذاری دارد و اگر در فاز دفاعی خوب عمل کند به سبب حضور این مردان تهاجمی در ترکیب قادر به باز کردن دروازه هر تیمی خواهد بود. از اینرو کارلوس کی روش در تمرینات از گوشزد هیچ نکته ای به شاگردانش غافل نمی شود؛ حتی به دروازه بان تیم ها. به خصوص که پست او در دوران بازیگری دروازه بان بوده و در این زمینه صاحب تخصص است.

در اتریش و در تمرینات تیم ملی کارلوس کی روش به شغل اولش در فوتبال برگشته است. او بعد از نمایش خوب شاگردانش در بازی با اروگوئه و نتیجه خوبی که تیم ملی در این بازی به دست آورد فرصت پیدا کرد تا بیشتر با بازیکنان در خصوص سبک بازی تیم ملی و نوع دفاع کردن و حمله کردن صحبت کند و از تصاویر پیداست که حتی از تاکید نکات کلیدی به دروازه بان ها هم غافل نشده است.

تیم ملی سه شنبه در دومین بازی دوستانه خود در اتریش به مصاف سنگال می رود و به دلیل مصدومیت علیرضا بیرانوند احتمالا امیر عابدزاده درون دروازه تیم ملی قرار خواهد گرفت.

بازگشت کی‌روش به شغل اولش در فوتبال! 2