جمعه 10 فروردین 1403

بازیکنان تیم ملی محک جدی می‌خورند / فکر کردن به صعود سخت است!

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
بازیکنان تیم ملی محک جدی می‌خورند / فکر کردن به صعود سخت است!

کارشناس فوتبال صعود تیم ملی از مرحله مقدماتی جام جهانی را سخت دانست و گفت: اگر بازیکنان با تمام توان بازی کنند شاید بتوان به این هدف بزرگ رسید.

کارشناس فوتبال صعود تیم ملی از مرحله مقدماتی جام جهانی را سخت دانست و گفت: اگر بازیکنان با تمام توان بازی کنند شاید بتوان به این هدف بزرگ رسید.

هادی شکوری در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص حضور کارلوس کی روش به عنوان سرمربی جدید و تأثیرات او در عملکرد بازیکنان خوب گفت: کی روش 8 سال در فوتبال ایران کار کرده بود. بازیکنان را می‌شناخت و به اعتقاد من جابجایی او با دراگان اسکوچیچ یک شوک مثبت به تیم ملی بود و امیدوارم این شوک در جام جهانی هم تأثیرگذار باشد.

این پیشکسوت ادامه داد: او کاملاً بازیکنان را آنالیز کرده بود و بهترین‌ها را در ترکیب اصلی قرار داد. شاید هرگز کسی تصور نمی‌کرد که ابوالفضل جلالی بازیکن جوان استقلال در دیدار با اروگوئه به میدان برود. اما کی روش به او اعتماد کرد و از او استفاده کرد و او هم یک بازی فوق العاده را از خود به نمایش گذاشت و نشان داد می‌تواند در آینده یکی از بهترین‌های فوتبال ایران شود.

وی در مورد عملکرد مهدی طارمی در دقایق پایانی که وارد زمین شد، خاطرنشان کرد: طارمی یک بازیکن کاملاً حرفه‌ای است. او دیگر مثل گذشته اعتراض‌های بی دلیل نمی‌کند. تنها تمرکزش بر روی گل زنی است و باید بپذیریم یکی از مهره‌های اصلی کی روش در جام جهانی خواهد بود و همه انتظار دارند که او در بازی‌های مقدماتی جام جهانی بتواند برای تیم ملی کشورمان گل زنی کند.

شکوری در مورد دیدار سه شنبه شب تیم ملی برابر سنگال تأکید کرد: برای ما سنگال یک حریف تدارکاتی دیگر خوب است. آنها یک تیم جنگنده و فیزیکی هستند و این می‌تواند خط دفاع و هافبک‌های ما را محک بیشتری بزند. این دیدار می‌تواند آخرین فرصت برای کارلوس کی روش باشد تا او بهترین‌ها را برای حضور در جام جهانی انتخاب کند.

کارشناس فوتبال در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی کشورمان می‌تواند از مرحله اول جام جهانی صعود کند یا خیر؟ گفت: با دیداری که ملی پوشان ما برابر اروگوئه انجام دادند، نسبت به گذشته امیدوارتر شدیم. این تیم یکی از بهترین تیم‌های ملی کشورمان است و اعتقاد دارم کار سختی در پیش است اما اگر بازیکنان ما با تمام توان به میدان بروند، شانس صعود به مرحله بعد را خواهیم داشت.